Var passar en Playboytatuering in?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
Precis som Flinken säger så tycker hon att kaninen är otroligt söt, och hon har mkt i Playboy bara för att kaninen är så söt bara.
Trevligt att man får så negativ kritik!
Jag skriver ett seriöst inlägg för att hjälpa henne med tips.
Om Ni nu har så mycket EMOT Playboykaniner så svara inte då!
Inte så kul när man ser att det är 16 inlägg, varav ca 14 klagomål..
Min syster bor inte i en liten by, hon är ingen slampa heller och allt vad ni nu har skrivit.
Hon bor i en storstad med sin man och son på strax över 1 år.
Och hon har velat haft tatueringen sen hon var 15 år..
Och hon är medveten om att den går att göra om, den går även att ta bort oxå!
Men hon vill ha den, även när hon är 50 år!
Eller finns det någon här som tycker en tatuering på en gammling är snyggt..? Nää..
När Ni ändå är igång att kasta skit, är hon en slampa oxå för att hon har Playboyhalsband, Playboyörhängen och Playboynavelsmycke?
Nu tänker jag inte kolla svaren mer, trodde det var vuxna människor på denna sida.
Tack då ska jag hälsa min syster hur fult, slampigt, omoget och jävligt det skulle se ut med en Playboytatuering.
Konstigt att ingen svarade sen på om det var slampigt om man hade Playboyhalsband,Playboyörhängen och Playboynavelsmycke oxå. Men men..
Tackar för erá åsikter.
Och isf anser jag att det inte är något fel på dom som viker ut sig.. Förutom att tjejer börjar nojja över sina egna kroppar, fastän utvikningsbilderna är retusherade.