-
Wikipedia eller inte vet jag inte, jag googlade Playboy och det kom fram. En sökmotor ljuger inte.k girl skrev 2009-07-15 07:41:37 följande:Klippt från wikipedia, I presume? Allvarligt talat, svenska wikipedia är ingen bra källa för att tala om för andra vad något "står för". -
Är det ren fakta så stämmer det ju.k girl skrev 2009-07-15 07:59:53 följande:Hahaha.En sökmotor är beroende av de sidor den indexerar.Att något står på internet betyder inte att det är sant.
Annars vore det som att historieböckerna tex i skolan ljög oxå.
Men du kanske vet vad Playboy står för eftersom faktan på nätet var ren lögn? -
Oh! :P Lät härligt. Är den stor? Och då syftar jag inte på det man kan tro, utan PlayboykaninenMissyR skrev 2009-07-15 08:07:04 följande:Jaja alla dessa åsikter....min gubbe tycker iallafall om min playboykanin på svanken...säger han varje gång han dunkar på mig hårt då får vi väl vara whitetrash då för nån av Hefner´s tjejer är jag inte
-
Äsch ni är bara avis på söta, sexiga Playboytjejerna
Tycker vi släpper den här tråden nu :-P -
Finns det någon tatuering som är snygg när man är 60?
-
Håller fullständigt med dig!SatuSv skrev 2009-07-15 14:32:38 följande:Gillar man Playboy så mycket så tycker jag att man kan,men då ska det vara på ett sexigt ställe,typ ovanför skinkan.Jag ser inget fel med det! Så länge man är snygg o har snygg kropp så!Jag själv har alltid gillat Playboy och ser det VERKLIGEN INTE som ngt "Joy" i my name is earl,inte heller k*****r man runt bara för att man skulle ha en Playboy tattuering,kanske finns såna som gör det men inte alla.Finns verkligen heller inte nån ålder då man måste sluta tycka om playboy eller att det inte passar.Playboy är Hot as Hell!
-
Det är det baraViewsonic skrev 2009-07-15 15:20:00 följande:Varför är Playboy hot?
-
Undra varför märket Playboy anses som så provocerande och känsligt för vissa som svarar
-
Precis. Dålig självkänsla och kroppsnojor tror jag oxå ligger bakom det.tebax skrev 2009-07-15 15:28:59 följande:dåligt självförtroende och osäkerhet , tror jag ligger bakom det. -
Hehe, jag tror jag ska tattuera in ÖoB, Rusta eller Lidl på min muffins!!
Bara för att jag skulle skämmas om nån såg det..
-
Jag vet precis var du menar..virre85 skrev 2009-07-15 15:52:06 följande:min syster har en playboy kanin nere vid magen, precis vid byxlinningen om man har låg midjade byxor.. haha förstod ni??
-
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Hon är INTE blond. Om det hade varit så, så vad är det för fel på blondiner?? -
Så nu viker man ut sig oxå om man har en Playboykanin..
-
Köper vi tjejer våra tjej/damtidningar för dom halvnakna killarna som är ibland?
-
Så det är bara slampor och fjortisar alltså som har Playboy..
-
Då är jag oxå en slampa isf!!! För jag har Playboysmycken och diverse Playboyprylar hemma.. Och jag är äldre än syster som är 25..
-
Ska fråga henne nästa gång vi pratas vidDrakfisk skrev 2009-07-15 18:29:19 följande:Men vad är det med Playboy som tilltalar er så till den milda grad att din syster överväger att (för evigt) ha den symbolen på kroppen?