Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

möbel bidrag

Anonym (ts) skrev 2009-07-14 18:51:58 följande:

men vem vill ligga i en begagnad säng & soffa...äkligt!!!
    Du är väl inte rätt person till att vara fin i kanten om du inte har några egna pengar? De pengarna du har är vi andras skattepengar och jag tycker faktiskt inte att vi ska betala dig en ny soffa bara för att du är fisförnäm! Var tacksam för att du inte bor på gatan, har tak över huvudet och mat på bordet! Var glad för det du får istället som till exempel sasssyy var! Blir sur faktiskt! Här betalar man hög skatt så skall de som lever av mina skattepengar gnälla! Snacka om oförskämt! *arg*
  • Ord blind
    Anonym skrev 2009-07-14 21:08:16 följande:
    TOLVTUSEN?Fick hon ingenting från sitt hem?
    JA, HÄR SLÖSAS DET MED VÅRA SKATTEPENGAR FÖR GLATTA LIVET SER JAG. SEDAN UNDRAR FOLK VARFÖR JAG ÄR MODERAT OCH HATAR SOSSARNA FÖR ATT DE HAR BYGGT UPP ETT SAMHÄLLE MED MÄNNISKOR SOM INTE ENS KLARAR DEN DAGLIGA FÖRSÖRJNINGEN. TRAGISKT ÄR VAD DET ÄR!
  • Ord blind
    Anonym skrev 2009-07-14 21:16:54 följande:
    Jaja............. skrik på du.
    Jaja, klaga du på skriften, inte innehållet i texten, det går helt fint!
  • Ord blind
    Anonym skrev 2009-07-14 21:33:35 följande:
    Måste man skrika för att göra sig hörd har man inte mycket att komma med. Kan man prata om saker däremot så lyssnar jag gärna.........
    Herrugud förlåt så jäkla mycket för att jag inte såg att jag hade caps lock nere innan jag postade. Ursäkta mig så mycket!
  • Ord blind
    Centrumhets skrev 2009-07-14 22:16:07 följande:
    Men vet du vad, nu fick jag snilleblixt här Om man ANSÖKER om pengar till släp och bil av sociala så slipper man ju pröjsa en enda krona för gratisprylarna... wonderful!
    Smart! :D
  • Ord blind
    sasssyy skrev 2009-07-14 22:22:25 följande:
    på de flesta orter...även små har kyrkan secon hand-butiker med billig utkörning av varorna... jag bodde i Skara, fick soffa, fåtölj, byrå och lampa plus lite småjox till den nätta summan av 900 kr och då kostade soffan 500 i det, byrån 125, resten minns jag inte men hemkörningen var en spottstyver och killarna bar dessutom upp grejerna i lägenheten, tredje våning ingen hiss
    :D
Svar på tråden möbel bidrag