Inlägg från: chatnoir |Visa alla inlägg
  • chatnoir

extramamma/kontaktperson/familj

biologiskaklockan skrev 2009-07-17 18:43:11 följande:
    förlåt blir så ledsen bara. Alla vill bara ha små gulliga bebisar. Är man vuxen är man färdig för soptippen känns d som. Det kan ge jättemkt att hjälpa å va förälder till unga vuxna oxå. Å föräldrar slutar ju inte va föräldrar för att barnen blir myndiga..behov kan ju ppenbarligen kvartså men problemet verkar va att ingen vill ha nån som e så gammal. Trodde d skulle va några som kunde tycka d va skönt m ett vuxet barn som kan ta hand om sig själv å som man kan ha en annan mor å dotter relation med.
    Jag tror inte att så många här på FL är i en ålder där det känns aktuellt att bli extramamma till en person som är 29 år, eftersom medelåldern här i forumet förmodligen är högst 30 år. Vi som adopterar vill givetvis ha barn i den meningen att de verkligen är barn, dvs oftast inte äldre än 10 år. Det vore ju väldigt konstigt om jag och min man som är bara drygt 30 skulle ansöka om att adoptera en person som är bara ett par år yngre än oss. Så känn dig inte avvisad, det är nog bara lite fel forum just här. Det är hemskt att vara ensam, jag hoppas du hittar det du söker! Kram
Svar på tråden extramamma/kontaktperson/familj