• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • Me o Mike

Ooo jag är vit-galen!!!!!
    Har precis målat om vår trapp.. (var furu innan ) men nu är den viiit och fin!!!

• Daggdroppen
    Zack o Bella skrev 2009-07-15 08:22:38 följande:
    Ooo jag är vit-galen!!!!!Har precis målat om vår trapp.. (var furu innan ) men nu är den viiit och fin!!!
    Vad kul att den första som hinner skriva är en ny Vi är ett gäng som annars skriver. Hoppas alla hittar hit!
    ♥Mina älsklingar William och Julia♥
  • Me o Mike

ahaa!!

Förut har jag alltid gillat färger.. Men det är som bortblåst! VITT ska det vara! Är så himla mycket roligare att sen inreda med andra detaljer med nån färg...

• NathalieFlisbäck

Wiie här e jag

• LCroft

In och gör lite fotmärken så jag inte tappar bort er

Håller på och fixar i köket, har rivit bort några skåp, tagit fram timmerväggen, målat den, upp med 2 hyllplan och precis fick jag ett mms av mannen att fläkten hade kommit Vet inte om jag berättade det tidigare men fick ju även ett gammalt klaffbord från pappas sommarstuga som jag har fixat till och en liten kökssoffa. Så nu bara jag får målat lite lister så börjar det kännas riktigt bra

2 dagar till så är det semester, som jag längtar!

Fin bild fluffis i TS!

• nica83

Nu har jag också hittat hit. Skriver lite till och från.

Har just gjort om sovrummet, snart är det klart! Alla malmmöbler i björk är utbytta mot härligt vita möbler, samt en vägg med mörka leksvikbokhyllor för att bryta av lite men behålla den lantliga känslan. Hoppas kunna lägga upp bilder i min blogg snart.

Gardiner ska jag hitta först. Vad tror ni om de vita med smal blå linje från HM Home? Det är de som är i mitten på hemsidan: shop.hm.com/se/shoppingwindow&shoptype=S

• Me o Mike

håller alla här inne på att renovera för tillfället??

Svar på tråden Vita Hem