Inlägg från: UllaBella |Visa alla inlägg
  • UllaBella

2000:- för en babysitter

Svärmor berättade att hon har köpt en babysitter till ett av sina blivande barnbarn en Babybjörn för 2000:-!!! Jag blev nyfiken på vad det är för babysitter och vad som gör den värd så mkt. Någon som vet? Jag älskar bebisprylar och det är inte så att jag är avundsjuk att hon inte köpt någon till vårt barn då jag är mkt nöjd med en jättefin nästan ny som jag fyndade på Tradera för 200:- den kostade ny ca. 500 Jag tycker det är en lyxig modell som går att ställa i 3 lägen och så går den att ändra så man kan ha den i gungläge.

• Svar på tråden 2000:- för en babysitter
  • UllaBella

Jag vet att det finns andra märken, kommer ej ihåg vad de heter men de är ofta färgglada och har lite djungeltema och har vibrator och kan göras om som gungor men visste inte att BabyBjörn hade såna!? Trodde de hade med vanliga modeller. Blev därför nyfiken över det höga priset om det är en "vanlig" babysitter.

• UllaBella

Ja, jag är nyfiken på hur modellen ser ut! Jag trodde inte Baby Björn hade så dyra babysitters då jag uppfattat de som att de har rätt enkla babysitters alltså inte med såna här finesser som vibrator och inbyggd gunga och allt som finns

Vi fick låna en likadan babysitter till dottern som vi har köpt nu till bebisen och som sagt tycker jag att den kändes onödigt dyr att köpa ny för 5-700:- trots att den är lite "lyxigare" än den här enklare modellen med stålbåge och tyg som jag själv satt i på 70-talet.

Svar på tråden 2000:- för en babysitter