Kogänget
Minja skrev 2009-08-21 08:54:29 följande:
Heej på er tjeejer....Här har arbets livet börjat igen, maken var hemma 1 vecka till så han har pysslat lite här hemma..Här har jag trots från 4!!! håll i olika varianter.. är bara sååå trött.....11år tjej intensivt, skall hända saker hela tiden.. sova över hos kompisar, åka och bada, käka på resturang med bästa kompisen, åka till arosfortet, högre månadspeng, åka till bbusborgen.. tjat,tjat tänker inte och allt detta på 1 dag...11 år pojke: varför , varför, du skäller allltid på mig....pojke 4 år: nyper lillasyster, gråter, vill inte äta (skit i det då ) smyger och hämtar annat i kylen, leker med kompisar, och jag är ute och letar efter honom.Vill inte sova spelar spel hela natten etc...2 årig flicka.... hämtar 134 glassar om dagen i frysen, vill inte tänker inte, klättrar, häller ut tvålen, rotar i store ssyrrans rum, målar på allt med vatten fast penna, vill inte äta, springer ut på gården och leker i vattenet som ligger över pool täcket klättrar upp för stegen när man står och målar, cyklar ut på vägen (och öppnar även grinden) vrålar aldrig livet typ 139 g per timme.och kvar ståår en sliten mamma och pappa och undrar vad f n tog sötnoosarna vägen..........