Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Ååååå vad bra Nitis!! Jag har ju saknat er tjejjer!! Enda sättet att för mig hålla er samlade!
Jag är hääääääääär!
Hoppas alla fått nya länken..
När jag höll på att skicka ut den blev jag hela tiden avstängd, då dom trodde det var Spam *suckar*
Häär är jag......
Har alla semester, eller?
Vilket datum är det som ni ska träffas? Om det skulle funka så kommer jag..(typ inte jobbar eller så..)
Vill ta en med er tjejjer!!!
Heejsan Nu har jag med hittat hit. Bra initiativ Nitis!!!
12 e september var det va (ko träff) ?
Ja den 12:e
Kanske dags att börja fundera på restaurang?
Så att vi kan boka bord..eller vad tycker ni andra?
Tjejer, inne på FB har jag skickat en inbjudan till en "träff" den 29:e..
Hoppas några kan komma
Hej!
Hemma från en veckas semester i småland. Inget vidare väder, men vi har haft det mysigt. Ungarna har myst och lekt med kattungar, fiskat lite, åkt båt, matat kossor, kört traktor och 4-hjuling, kännt på kycklingar, plockat ägg på morgonen i hönshuset mm. Och sista dagen var vi till Astrid Lindgrens Värld, ett jättemysigt ställe som ungarna stormälskade.
Nu blir det lite småutflykter resten av semestern.
Idag har vi varit och köpt stor säng till lillebror som ska invigas ikväll. Han är ju kär i sin spjälis så det ska bli spännande hur det artar sig. Och så tränar vi att han ska bli av med blöjan. Går riktigt bra här hemma, så snart ska vi nog kunna åka iväg utan också.
Hoppas alla har bokat in den 12 sept