Darling: Int heller att du är ngn storbov i det hela, lät nästan lite så i ditt meddelande. Vi är alla delaktiga på olika sätt. Jag har själv inte sagt att riktigt less på dåliga uppslutet utan har istället i mitt inre hoppats på det bara tillfälligt. Så det jag gjort fel är alltså att inte ventilerat om det tidigare här på tråden att kännt mig besviken på det där.
Och du, det där var en himla bra idé, tycker jag. Att ta spontan träffar bara så slipper folk bli besvikna. Jag ska ner på stan imorgon, ngn som vill med...osv. Ja det kanske kan funka. Då behöver ingen bli besviken heller om ingen hänger med...
.. såvida man inte frågar ngn som har lust partaja på lördag och så säger alla ja och sen hoppar alla av på fredagen ..*s*
Men jag kommer bara våga skicka ut sådant som jag ändå ska göra vare sig får sällskap eller ej...dvs, jag ska ner på stan för ärenden, den som har lust fika får gärna höra av sig till min mobil.. Har iof så gjort ngra gånger men ingen har någonsin då hört av sig så tror iof inte jag kommer få med mig någon någonsin heller
Just eftersom alla har sina egna liv och svårt (ekonomiskt o tidsmässigt) dra med sig en skock med ungar å försöka få en pratstund.
Fast iof så för mig är själv grejen hela kogänget....så personligen tycker jag det vore roligast om vi åtminstonne utöver möjliga spontanträffar kunde ses minst 1ggr/året allesammans och då inplanerat i förväg där alla prioriterade just den årliga träffen....ja alla som skriver upp sig d.v.s. men hänger kanske kvar ändå här bara för som ni redan skrivit...se hur liven artar sig, säga hej och kommentera inägg ibland när tiden faller sig på. Får bli i perioder för mig. Ibland mer aktiv å ibland mindre..
Minja: du skrev inte ens upp dig väl den här gången...jag hittar inte dig på listan iaf så du går fri
Då har ju inte du uppbokat oss i onödan utan har istället visat att du faktiskt har fullt upp och att du förmodligen spontant dyker upp om det i sluändan passar. Ärligt och ingen som räknar med dig då utan blir bara possitiv överraskning om/när du verkligen dyker upp!
Minne: Vore absolut roligt å ses men jag har skolan hela dagarna fram till 17 och sedan bara matlagning å kvällsprocedur som gärna vill vara med på hemma så hinner se mina barn ngt iaf. Men känner helt klart det värt att åka ner för en träff OM fler tänker komma, då blir det lite lättare att få maken förstå själva träffen och även för mig sjäv. Prioritera bort familj för en person som inte har närmre kontakt med än ngra få inlägg här....njae måste prioritera tiden. Om jag hade mer tid så hade jag defenitivt träffat dig
Nä, har jag ärenden ner på stan och ngn av er råkar ha ärenden ni med så träffas jag gärna men annars tänker jag bara prioritera "fullskaliga" träffar om och när de flesta av oss verkligen vill träffas över en fika tillsammans! Då kan jag tänka mig att sätta familjen åt sidan. Ps. Tar ni kostnaden och åker förbi mig här hemma så bjuder jag mer än gärna på massor med fika eller enkel middag, barnen är mkt välkomna de med...mina är ju dessutom iaf "alltid" hemma