Kogänget
Ja, de gjorde det åt mig så nu jädrar ska jag gå in på folksam.se och fixa försäkringen.

Nej, nu slutar vi att prata om det!
Vad händer i helgen då? Nåt trevligt???
Jag var helt inne på att följa med o käka, men så kom den här veterinärräkningen!
Eftersom det blev bestämt att jag inte skulle med så har familjen bokat in någonting på lördag. Vet inte om jag kan följa med på det ens, eftersom jag har fått grava känningar av min depression igen. Förra veckan fick jag min första (och vad jag hoppas enda!!!) panikångest-attack så jag är inte glad i tanken på att gå ut o träffa folk överhuvudtaget.
Så gå ut ni och käka!
Man måste få dra ur sig allt Darling! Det är ju därför vi finns här - för att berätta både smått och stort. *kramar om*
Jag håller med er andra, men är för off för att kunna forumlera mig.
Ska till läkaren idag för att diskutera vidare medicinering och fortsatt sjukskrivning.
Ni tjejer är så underbara att ha här. Vet inte om jag skulle klara mig utan att gå in här o läsa med jämna mellanrum.
Vi ska ha SingStar-kväll här ikväll!
Så känner någon för att komma o gasta lite så är ni mer än välkomna!
Ring om ni är intresserade!
Oj oj oj...
Rödvin kan vara farlig!
Kommer nog ha ont i huvudet i morgon.
Idag mås det bra! Faktiskt.
Tro mig, jag är lika förvånad själv.
Idag ska vi bara ta det lugnt. Kanske åka ut till skogen o plocka mera trattisar. Eller så ska vi åka på husvagns-folkrace.
Vi får se.
Just ja!
Darling: Jobbigt om det visar sig vara en vattenläcka i alla fall. *ryser*
Jag skulle kunna tänka mig besök här hemma i morgon! Om någon vill komma alltså... Klarar inte av att vara på stan...
Lämnar barn vid 7.45, så jag har fritt fram från dess.
Hej tjejer!
Idag är ingen bra dag alls... Vi får ta besök hos mig en annan dag.
Kram!
Minne: Oj! Hoppas att det inte är nåt farligt med kisse!
Åh, Darling! Vilken STOR KILLE du har!
Vad ROLIGT Nöten!!! GRATTIS!!! Superglad blir jag för din skull!!!
Här börjar jag försöka se ljuset i tunneln. Det är svårt, men jag försöker så gott jag kan...