• Lovan

Kogänget

Minne skrev 2009-09-04 09:57:01 följande:
    Chipnummret kan veterinären ta fram, de scannar bara...
    Ha ha!
    Ja, de gjorde det åt mig så nu jädrar ska jag gå in på folksam.se och fixa försäkringen.
    Minne skrev 2009-09-04 09:57:01 följande:
    Stackars kisse!!! Jag jobbade ju ett tag hos en veterinär, så jag har tömt en del bölder i mina dar!! Luktar inte gott!!!
    Nej, bölden på benet var ingen höjdare det kan jag lova... {#lang_emotions_undecided} Fast den bölden gick sönder av sig själv tämligen omgående och så fick vi "mjölka ur". Fyyyyy rackarns.

Nej, nu slutar vi att prata om det!

Vad händer i helgen då? Nåt trevligt???
    *tar upp spikklubban o ska fajtas för mina vänner!!!*
  • Lovan
    Tre solstrålars mamma skrev 2009-09-08 21:16:39 följande:
    Lördag igen: Ja det vore trevligt om fler kunde komma på lördag. Tex alla som skrev upp sig förut! Jag är öppen för att ändra platsen till ngn annan stans som är billigare alternativt att boka om dagen om det nu kan innebära att fler tänker komma. Vi kanske ska satsa istället på en ko, kalv träff i lekpark över ngn timme en dag isället? Eller en fika i ngn park eller så. Allt för att se om intresset ens finns kvar att ha en ko-träff.
    Intresset finns kvar för en ko-träff! I alla fall för min del!
    Men jag tycker inte att vi måste gå ut o käka! Jag menar - inte alla kan ta sig råd att gå ut på restaurang. Det är väl inte det som är grejen? Är det inte sällskapet vi är ute efter? Det är i alla fall jag.
  • Lovan

Jag var helt inne på att följa med o käka, men så kom den här veterinärräkningen!

Lovan skrev 2009-09-04 07:32:27 följande:
    God morgon! Livet snurrar fort som attans, så jag hinner inte med riktigt... Men jag går in o läser vad ni skriver i alla fall. Japp, så är fallet. Var till veterinären igår med kattrackaren, och det kostade mig sköna 2100kronor. Fyyyyyy för den lede!
    Vad göra då?
    Jo, det är bara att bita i det sura äpplet och inse att alla roliga saker får ligga åt sidan.

Jag tänkte snarare på varför det kanske blir dålig uppslutning på våra träffar. Just därför att när det ska träffas så ska det göras så stort och då är det inte alla som har råd.
  • Lovan

Eftersom det blev bestämt att jag inte skulle med så har familjen bokat in någonting på lördag. Vet inte om jag kan följa med på det ens, eftersom jag har fått grava känningar av min depression igen. Förra veckan fick jag min första (och vad jag hoppas enda!!!) panikångest-attack så jag är inte glad i tanken på att gå ut o träffa folk överhuvudtaget.

Så gå ut ni och käka!

• Lovan
    Darling73 skrev 2009-09-09 19:26:30 följande:
    oj oj, stämningen känns lite het här inne nu må jag säga..... har full förståelse för att vissa är besvikna över den dåliga uppslutningen av träff nu på lördag, och ja, vi bokade in den för lääääääääänge sen....men saker o ting händer, och man måste prioritera...i mitt fall en nära väns 35årsfest....hade tackat nej till den tidigare för att jag skulle på denna 5årsfest....men så hände något i maj som gjorde mig såååå ledsen och tyvärr lite besviken oxå...läser ni i förra tråden runt slutet på maj så förstår ni nog... jag hoppas dock att ni går ut o äter som bestämt på lördag!!!!!!
    Jag var tvungen att gå tillbaka o söka efter tråden, och jag förstår nog vad du menar nu Darling.
    Du skrev om din morbror och ingen reagerade.
    Men jag vill bara påpeka att det skrevs väldigt mycket på facebook just vid det tillfället, och jag vet att jag beklagade din sorg där.
    Men jag förstår varför du känner dig besviken för att ingen tog hänsyn till dig då.

Familjen har som sagt planer på lördag, men jag ska höra mig för om de kan åka iväg utan mig. Återkommer om den saken.
  • Lovan
    jordnöten skrev 2009-09-10 11:17:21 följande:
    Vad tråkigt att du inte mår nå bra Lovan Är det nya jobbet som utlöst det hela tror du? Låter vansinnigt jobbigt med panikångest. Ta hand om dig gumman och hoppas du fått träffa någon kunnig som ger dig bra hjälp. Och är det något jag som simpel kossa kan hjälpa till med?? *KRAAAM*
    Det har hänt lite grann i sommar som inte varit så roligt direkt... Och det är nog det tillsammans med stressen som kom med det nya jobbet som utlöst det hela. {#lang_emotions_undecided}

Så jag mår rent utsagt skit.
    Har varit hemma i 1 vecka nu och ska träffa läkaren i morgon för att diskutera fortsatt sjukskrivning. Pratade med doktorn i morse och det var självklart för honom att jag skulle vara fortsatt sjukskriven. Det var när jag ville ha en kurators-kontakt som han sa att han måste träffa mig. Vet inte om det har nåt med varandra att göra - att man måste träffa personen i fråga innan man kan skriva remiss till kurator. {#lang_emotions_undecided}
  • Lovan

Man måste få dra ur sig allt Darling! Det är ju därför vi finns här - för att berätta både smått och stort. *kramar om*

• Lovan

Jag håller med er andra, men är för off för att kunna forumlera mig.

Ska till läkaren idag för att diskutera vidare medicinering och fortsatt sjukskrivning.

Ni tjejer är så underbara att ha här. Vet inte om jag skulle klara mig utan att gå in här o läsa med jämna mellanrum. {#lang_emotions_kiss}

• Lovan
    jordnöten skrev 2009-09-11 13:45:57 följande:
    Hoppas att det går bra idag och att du får träffa någon kunnig och förstående person. För så här ska du inte behöva må!!! KRAM
    Darling73 skrev 2009-09-11 13:49:03 följande:
    hoppas det gick bra lovan!!!!!
    Det gick bra.
    Är sjukskriven först o främst till 28/10, men risken finns att det kommer bli längre.

Är helt...
    ...
    ...tom...
    Darling73 skrev 2009-09-11 13:49:03 följande:
    och apropå spontana träffar...jag o grabbarna åker nu till djäkneberget....tar med oss fika och det blir lek...känner någon för att "joina" oss så kom förbi...vi åker om ca 20-30 minuter...
    Åh, vad jag skulle vilja följa med o ta grabbarna med mig! Ska hämta dem tidigare idag än vad jag brukar, för 1an ska på pyjamasparty ikväll.
    Men så kom jag på att maken har bilen med bilstolarna i. *muttrar*
    Jaja... Det får bli en annan gång.
  • Lovan

Vi ska ha SingStar-kväll här ikväll!
    Så känner någon för att komma o gasta lite så är ni mer än välkomna!
    Ring om ni är intresserade!

• Lovan

Oj oj oj...
    Rödvin kan vara farlig!

Kommer nog ha ont i huvudet i morgon.

• Lovan

Idag mås det bra! Faktiskt.
    Tro mig, jag är lika förvånad själv.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Kanske åka ut till skogen o plocka mera trattisar. Eller så ska vi åka på husvagns-folkrace.
    Vi får se.

• Lovan

Just ja!
    Darling: Jobbigt om det visar sig vara en vattenläcka i alla fall. *ryser*

• Lovan

Jag skulle kunna tänka mig besök här hemma i morgon! Om någon vill komma alltså... Klarar inte av att vara på stan...
    Lämnar barn vid 7.45, så jag har fritt fram från dess.

• Lovan

Hej tjejer!
    Idag är ingen bra dag alls... Vi får ta besök hos mig en annan dag.
    Kram!

• Lovan

Minne: Oj! Hoppas att det inte är nåt farligt med kisse!

• Lovan

Åh, Darling! Vilken STOR KILLE du har!

• Lovan

Vad ROLIGT Nöten!!! GRATTIS!!! Superglad blir jag för din skull!!!

Här börjar jag försöka se ljuset i tunneln. Det är svårt, men jag försöker så gott jag kan...

Svar på tråden Kogänget