• Minne

Kogänget

Jag har lagt in lite bilder i mitt galleri från Rhodos-resan om någon är nyfiken!

• Minne

Hade jag bott närmare Västerås så hade jag definitivt träffat er oftare! Nu är det mest bara att gilla läget känns det som...

Jag hoppas dock att jag någon gång kan komma över och träffa åtminstone nån av er!

• Minne

Eftersom nu alla ventilerar så kommer även jag med ett litet inlägg..

Ända sedan jag flyttade från Västerås, vilket är 4 år sedan i december!!!, så har jag kännt att jag har "tappat" er, men jag vill ändå hänga kvar i tråden för att "se" hur ni mår och hur era liv utvecklas! Jag tror inte att ngn av er räknar med mig vad gäller träffar, hade jag inte jobbat denna helg så hade jag faktiskt försökt att komma. För ett halvår sedan visste jag inte att jag jobbade denna helg, jag har ingen semester kvar att ta ut(hade bara 3 veckor betalt att ta ut..) och jag har inte råd att ta ledigt ..

Och nu när vi ändå säger träffar...jag är ledig på torsdag nästa vecka och har lite planer att ta med mig Philip och hälsa på i Västerås, jag har ett par gamla grannar som jag känner jag "måste" titta förbi( de är gamla och man vet inte hur länge till de är i livet..), men jag har tänkt mig en heldag i V-ås och träffar gärna någon eller flera av er...!!
    Detta under förbehåll att vi är friska!
    Kram på er och ha en trevlig helg!

• Minne

Hej igen! Nu sitter jag på jobbet...och måste ju förstås kika vad ni skrivit under dagen...nästan som gamla tider juh!!!

Jag räknar inte med att ni ska släppa allt ni har för händer bara för att jag kommer!!!
    Jag har flera att hälsa på så det blir säkert nog...blir ju så när man inte har träffats på länge!

Jobbigt för dig Lovan...men jag hoppas du orkar komma igen och bli dig själv igen!

Hur är det dig Nitis? Är det flunsan du åkt på?

• Minne

Härligt Darling! Det är kul när man äntligen tar sig ut och ens barn är på gott humör ...
    Nitis:Hoppas du snart blir frisk och att du kommer iväg till Göteborg!

• Minne
    Darling73 skrev 2009-09-11 19:28:21 följande:
    skit!!!!! vattenläcka!!!!! droppar vatten från taket i köket...rakt under duschen...både ju väldigt gott.....INTE!!!!!!!!
    NEEEJ!! Det låter inte kul!!! Bara dyyyyrt!
  • Minne

Måste berätta en sak..apropå ålder..
    I fredags träffade jag min personliga tränare på gymet och gjorde mätningar, ni vet, vikt kontra längd, kropssfett, vätskemängd,muskelmassa...
    Min fysiologiska ålder är 36!!!! Så nu börjar jag närma mig er andra!!! {#lang_emotions_laughing}

Ja, min lilla bebis fyller åxå 5 snart...och fy så stor han är!!! Jag vill att han ska vara liiiiten.. Han är stor och förståndig, snackar och sjunger(den musikaliska genen från pappa.. ) Jag är glad att han inte är en bråkstake, att han bryr sig om andra och inte retas. Jag är en stolt mamma!

• Minne
    jordnöten skrev 2009-09-13 18:52:08 följande:
    Vad häftigt! Vad skönt det måste kännas!! Är totalt ur form själv och har massor av undanflykter jämnt...och skulle väl med en sådan test få domen närmare pensionär eller nåt...
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Minne

Ohilip har fått ringorm!! Jag är så jä-la arg på mig själv!! Det är verkligen mitt fel för jag lät honom klappa katterna på Rhodos...jag hade verkligen ingen tanke på parasiter!!! Visst har man ju hört om det, men jag har ju alltid gosat med alla kissar jag mött(kattokig som man är...)...Så det blir till å va hemma imorgon och försöka få till en dejt med husläkaren..Hm..måste ju få behandling juh, sen vill jag ju inte att mina katter ska få det...tänk all päls som de har!

• Minne

Inte kom jag iväg till Västerås...blev veterinärbesök istället...
    Men jag tänker göra ett nytt försök i morgon!

• Minne

Det blev inget Västerås idag heller...det blev skoooogen...och massor av svamp! Skulle ha åkt in och tränat med min mage trasslar så jag törs inte!

Lovan: Kisse mår bra, trodde hon fått UVI men jag tror jag har misstagit mig, ska bada henne, då brukar hon kissa och har hon då blod i urinet så är det ju så...ska nog göra det efter detta(men skulle behöva rensa svamp..)

• Minne
    jordnöten skrev 2009-09-30 09:26:41 följande:
    Blev VAB idag som jag trodde. Ante hostar och har feber, men ändå relativt pigg. Hoppas han hinner friskna till helgen, tänkte åka till underbara barn mässan i sthlm. Brukar göra det varje år som en liten familjeutflykt. Förra året blev det dock inget för då låg storebror på sjukhuset med hjärnskakning.Och så kan jag berätta att här ska det kalvas till våren
    Men vad roligt!!! Jättegrattis, jag håller tummar och tår att allt går bra!
Svar på tråden Kogänget