nitis: krya på dig vännen!!!! typiskt att du åkte på det just nu...
blä blä blä...vet ni, jag känner mig lite som en 4åring just nu...barnslig, tjurig och gud vet vad allt annat...
under stora delar av mitt liv har det tyvärr varit så att det jag sagt och gjort inte uppmärksammats så speciellt alls....ungefär "jaha, sa du nåt eller?" och när nu detta hände i maj så fick jag bara vatten på min kvarn och eftersom jag ansåg att vi var en sån tajt grupp där vi alltid fanns för varann och stöttade varann så blev jag besviken och den där känslan av "utanförskap" kom över mig igen...är väl ett "mobbningsoffersyndrom" kanske....
hur som helst, hade jag varit vuxen och mogen så hade jag skrivit ett inlägg till då....men det var jag inte..sorg kan ju oxå göra sitt till...
som jag skrev igår, jag vet egentligen inte varför jag skrev som jag gjorde nu, det gjorde bara saker o ting ännnu värre, och det ber jag så mycket om ursäkt för...förstår att jag säkert fått er att tänka "galna kosjukan" om mig....hoppas att jag inte gjort er allt för besvikna på MIG som betedde mig dumt....
som Nitis skrev så är det bra att vi ventilerar våra känslor, och det är det..hoppas att ni kunde ta det och att jag ff är en kossa bland er alla...för vi är ju ett galet kogäng som både skrattar och gråter tillsammans...
nu släpper jag detta och hoppas ni förlåter mig!!!!!
solen: inge skoj med en dator som strular och ett FL som kastar ut dig titt som tätt....även fastd et fungerade nu då..