Inlägg från: jordnöten |Visa alla inlägg
  • jordnöten

Kogänget

Nitis77 skrev 2009-09-10 09:44:10 följande:
    ...Jätte trist att trots spikat datum för över 5 månader sen (!) så blir allt inställt.Tacka 17:on att det är dålig uppslutning, då det velas hej vilt fram å tillbaka...
    Jag tycker faktiskt inte alls att det velats fram och tillbaka. Tycker bara att det är lite synd att anledningarna till att man inte vill följa med kryper fram i sista stund. För när ideen kom så var ju nästan alla intreserade.
  • jordnöten
    Lovan skrev 2009-09-11 09:31:42 följande:
    Jag håller med er andra, men är för off för att kunna forumlera mig.Ska till läkaren idag för att diskutera vidare medicinering och fortsatt sjukskrivning.Ni tjejer är så underbara att ha här. Vet inte om jag skulle klara mig utan att gå in här o läsa med jämna mellanrum.
    Hoppas att det går bra idag och att du får träffa någon kunnig och förstående person. För så här ska du inte behöva må!!! KRAM
  • jordnöten

Nitis: Vilken otur att du skulle åka på eländet just nu. Hoppas verklligen du fixar att åka på söndag. Krya på dig!!!

• jordnöten

Tagit ledigt med barnen idag, stängningsdag på dagis. Synd bara att man är så trött och börjar få ont i halsen. Har inte tid att bli sjuk!!!

Många och långa ventilerande inlägg här, och jag tycker det är bra att man säger vad man verkligen tycker och tänker. Jag kör dock på kortvarianten den här gången

Vill verkligen inte att kogänget upplöses helt och hållet. Och kör gärna på små spontana träffar, tycker det är lika trevligt varje gång som vi träffas. Så vore ju trist om det skulle bli helt slut med det!

Minne: Angående torsdag så har jag svårt, jobbar natt så förhoppningsvis ligger jag och sover. Har dock fortfarnade svårigheter att sova dagtid.

• jordnöten
    Darling73 skrev 2009-09-11 19:28:21 följande:
    skit!!!!! vattenläcka!!!!! droppar vatten från taket i köket...rakt under duschen...både ju väldigt gott.....INTE!!!!!!!!
    Usch vad trist och jobbigt!!! Än värre om inte karln är hemma. Kommer ihåg att vi drabbades av samma fenomen när jag bodde hos mina föräldrar, de har likadant radhus som ni fast på skälby. Hoppas det inte är allt för stor läcka.
  • jordnöten
    Minne skrev 2009-09-13 07:07:19 följande:
    Måste berätta en sak..apropå ålder.. I fredags träffade jag min personliga tränare på gymet och gjorde mätningar, ni vet, vikt kontra längd, kropssfett, vätskemängd,muskelmassa...Min fysiologiska ålder är 36!!!! Så nu börjar jag närma mig er andra!!!
    Vad häftigt! Vad skönt det måste kännas!! Är totalt ur form själv och har massor av undanflykter jämnt...och skulle väl med en sådan test få domen närmare pensionär eller nåt...
  • jordnöten

Minja: Kul med ny kamera! Det är ju så kul att fotografera Kan dock inte hjälpa dig med problemet, kan inget om objektiv, men skulle också gärna lära mig lite...

• jordnöten

Kul med ny kamera, Minja! Jag älskar att fotografera även om jag inte är nå kunnig. Tycker det är roligast att ta bilder från vardagslivet med barnen, för att kunna följa deras framsteg.

Klart vi vill umgås med jobbiga dig Här hemma är det förkylt, iaf jag och lillebror. Lutar nog mot att jag måste vabba imorgon. Och fy tusan vad kallt det blev helt plötsligt...snart dags att gå in i lagårn!!!

• jordnöten

Blev VAB idag som jag trodde. Ante hostar och har feber, men ändå relativt pigg. Hoppas han hinner friskna till helgen, tänkte åka till underbara barn mässan i sthlm. Brukar göra det varje år som en liten familjeutflykt. Förra året blev det dock inget för då låg storebror på sjukhuset med hjärnskakning.

Och så kan jag berätta att här ska det kalvas till våren

• jordnöten

Tack Darling och Lovan!! Om allt går vägen den här gången så blir vi 5 i familjen den 1 mars

Usch vad ni var slagna hjältar då hemma hos er Darling. Har ni åkt på knorrsjukan tro??? Här är det vanlig förkylning iaf, för ganska piggt trots hosta och feber.

Lovan: Hoppas verkligen att du når fram till ljuset snart!! Så där ska du ju inte behöva må...Har du fått någon proffsig hjälp? *kram*

Ska ta en vända på tradera medans grabben sover....

• jordnöten
    Nitis77 skrev 2009-09-30 12:29:26 följande:
    Tänk nöten jag anade det på klädpartyt...men vågade inte fråga ifall att du bara ätit lite för mkt godis STOR grattis kram!!!
    Ha ha....ätit för mkt godis har jag nog också gjort
Svar på tråden Kogänget