vi som pluggar lärare på distans via karlstad
Jepp här är jag *räcker upp handen*
Jepp här är jag *räcker upp handen*
Hallå tjejer, jag fick också från brev från KAU igår, 24 aug 9.15 skulle man visst samlas.
Jag hittade alla böckerna på litteraturlistan på biblioteket här i stan, en laddade jag hem som pdf fil så första kursen ska man klara utan att behöva köpa böcker.
Jag fattade det också som att det är två dagar, jag sover dock inte kvar i Karlstad, jag har inte så långt hem, ca 30 min.
Hallå tjejer! Inte långt kvar nu
TessaG och Boppi, mailen som ni fått om att träffas är de ifrån erat lärcentrumet? Jag har inte fått något sådant men jag har Karlstad som lärcentrum så det kanske inte skickas ut något? Skulle vara kul att få veta lite vilka de andra 6 är... Annars tror jag att jag har koll på allt som skulle förberedas, jag skrev ut kursplanen och målen med den första kursen kan vara bra att läsa på.
Tessa G, badrummet blev bra kul att renovera men det blir ganska rörigt trots att man hålls i ett rum bara.
Jag har fixat med CSN det gick med pinkod, ser att vi har fått första uppgiften på it`s learning deadline den 6 sept, vi ska läsa valda delar ur Ett oändligt äventyr av Sven-Eric Liedman sen skulle man göra en reflektion. Oj oj nästan så man börjar bli nervös nu
Jag har två barn men de är stora, Filip på 14 år och Tilda på 7 år så de är i skolan på dagarna. Boken borde komma vilken dag som helst, jag har för mig att den var rätt så dyr att köpa ny med.
Är det inte den man kan hämta på nätet? för visst är det den som heter vad är kunskap? En diskussion om...Jag hämtade den på nätet iaf. Då läser vi olika förresten jag ska läsa "svenska och matematik i samspel"
[/citat]
Jo så klart, det serjag nu jag har redan laddat hem den jag med och okejat den på min litteraturlista, oj oj vimsig. Det är Torsten Thurèns bok jag väntar på och den var ganska dyr att köpa.
Jag har börjat att läsa nu det är bäst så det får sjunka in lite det var mycket att skriva om det sedan.
Oh vad avis jag blir på er som får träffa era kurskamrater innan. Undrar varför inte lärcentrum Karlstad har det så. Kan vara bra att få ses innan den stora träffen/uppropet den 24 aug. Jag såg deltagarlistan på alla inne på it`s learning, jag står under ditt namn Hanna tror jag vet vem du TessaG är med, men Boppi är lite svårare att klura ut