HannaJennebo skrev 2009-09-09 20:41:25 följande:
Jag måste bara fråga alla nu när det har gått några veckor! Hur känner ni nu? Har ni valt rätt?Själv tycker jag att det är superkul att plugga igen och ha ett mål i sikte Även om Liedman inte var en höjdare så hade han ju något att säga och tankarna har börjat snurra. Hur är det för er?
jodå, för mig känns det också bra hitills! :)
tycker det mesta är rätt intressant hitills. Ska bli kul med första vfu perioden! Ringde till min handledare och hon var jättetrevlig så nu ser jag fram emot det massor!
Känns också jätteskönt att kunna vara hemma så mycket med dottern! Det var en förutsättning för att börja plugga igen.
ett litet moln på min himmel är dock vetskapen om att mitt föra program också kändes rätt...och sen efter 1.5 år ändrade jag mig.
det var dock lite "jag vill rädda andra så som folk räddade mig" över det och det är nog ingen vettig anledning egentligen. Upptäckte på vår långa praktik att det inte alls var vad jag ville göra...
MEN nu hoppas jag ha kommit rätt!! Lärare låg dessutom på min intresselista redan när jag sökte andra programet med, så det är inget nytt påfund...