Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

HannaJennebo skrev 2009-09-02 21:44:57 följande:
    vänta här nu, snackade mkt. Det var vi som inte hörde ett skit på eftermiddagen och kom till fel föreläsare BÅDA gångerna
    '

det gjorde vi med :) det gjorde nog iof alla, tror jag.
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-02 22:05:16 följande:
    Det var inte du som gick och pratade i telefonen förbi kameran? För visst läser du i arboga? Jag ska också hålla utkik på måndag :P
    hm, nä, det tror jag inte.
    pratade inte i telen vad jag minns :)
  • Thegran

haha oj, har vi seminarie på mån? :)
    det fattade ju inte jag.

men, har vi föreläsning på em eller slutar vi efter seimnariet?
    vi som är första gruppen kommer ju få gå o vänta flera timmar i sånnafall..

• Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-05 21:15:22 följande:
    gahhh..Minsta dottern är magsjuk, men hon har varit hos sin pappa sen i morse och blev sjuk på eftermiddagen.Hoppas jag klarar mig från smitta, för vad händer om man missar seminariet på måndag?
    Jag vet inte, men det är klart att man måste kunna få göra någon ersättningsuppgift iaf!
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-07 12:58:11 följande:
    TessaG: Nu har vi arboga i bild, men vi vet inte vem som är du ;)
    mohaha, fortsätt fundera du ;)
  • Thegran

sitter med Richardson och läser på inför gruppuppgiften, med en sambo och dotter som röjer järnet brevid...jaja.

har ni börjat kolla i den boken?

förresten, personalen på skolan är ju inte lätt att få tag i!!! Mailade han direkt när vi kom hem från karlstad, inget svar än. och inte svarar han i tele heller.

• Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-07 12:58:11 följande:
    TessaG: Nu har vi arboga i bild, men vi vet inte vem som är du ;)
    förresten, jag var ju inte med på em ens kom jag på...:)

åkte hem efter sem.
    huvudvärk själv, o krasslig dotra hemma.
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-07 19:50:05 följande:
    jag och hanna kom fram till att du satt långt bak brevid en kille i blå tröja ;)
    va?
    vi har ingen kille i vår gupp :)

ni får spana på måndag istället :) då är jag där iaf ;)
  • Thegran

ska spana på er med.
    Hanna kanske man kan känna igen på kortet här på fl, men MammaHela blir svårt :)

• Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-09 20:41:25 följande:
    Jag måste bara fråga alla nu när det har gått några veckor! Hur känner ni nu? Har ni valt rätt?Själv tycker jag att det är superkul att plugga igen och ha ett mål i sikte Även om Liedman inte var en höjdare så hade han ju något att säga och tankarna har börjat snurra. Hur är det för er?
    jodå, för mig känns det också bra hitills! :)
    tycker det mesta är rätt intressant hitills. Ska bli kul med första vfu perioden! Ringde till min handledare och hon var jättetrevlig så nu ser jag fram emot det massor!

Känns också jätteskönt att kunna vara hemma så mycket med dottern! Det var en förutsättning för att börja plugga igen.

ett litet moln på min himmel är dock vetskapen om att mitt föra program också kändes rätt...och sen efter 1.5 år ändrade jag mig.
    det var dock lite "jag vill rädda andra så som folk räddade mig" över det och det är nog ingen vettig anledning egentligen. Upptäckte på vår långa praktik att det inte alls var vad jag ville göra...
    MEN nu hoppas jag ha kommit rätt!! Lärare låg dessutom på min intresselista redan när jag sökte andra programet med, så det är inget nytt påfund...
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad