Thegran skrev 2009-09-20 16:52:29 följande:
ja, det är nog rätt smart att vara på plats redan dagen innan!vi åker en full bil på mån morgon, avfärd kl. 5.30...snark.Jag är ju som sagt iväg till götet och gör lite annat den helgen, men ska hinna plugga en del ändå. räknar med att bli förhörd i bilen på vägen dit o hem :) hyar haft denna helg inbokad ett helt år så det gick inte att ändra "bara" för tentan.upptäckt att jag läste om allt som står i Thurén på förra utbildningen, har fräschat upp det lite senaste dagarna men det verkar sitta kvar. skönt.en bok mindre ;) nä men mycket tycker jag känns ganska enkelt. Vi har ju arbetat med de flesta böcker innan. sen skulle det ju inte handla om detaljer utan stora drag - ännu enklare.jaja.det ska nog gå bra iaf.lite trist med 30 min lunch bara känner jag dock...vi ska ha med kylväska med käk, man hinner ju inte nåt annat...ses imorgon på telebild ;)
Det var precis det vi ville undvika :) Vi får ju 60% billigare eller vad det är med mecenatkortet så ett dubbelrum kostade 630, och då ingår frukost =D
aha okej, men jag ska nog ta det lugnt den helgen iaf, kanske kolla lite på lördagen men annars är det bra att vila lite innan tentan.
Det är just den delen med thurén som jag bävar inför :S men boken får ju tas med om man får hjärnsläpp, för de fick inte tas med på första delen va?!
Annars tar man med sig mat och lägger i kylen på morgonen (finns ju på skolan), tror att det får bli sallad *hmm* Fast å andra sidan så måste man ju ha någon macka med sig och godis på tentan. Tror jag bävar mer för att få migrän just den måndagen. Men tentan går ju alltid att göra om :)
NEJ NU VILL JAG TAMIGSJUTTON HA RESULTATET PÅ UPPGIFT 1!!! :@