Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

G+ :)

• Thegran

hm, har alla fått g+ ? vet flera i gruppen som också fick det.

• Thegran

nu har jag dessutom fått svar från läraren vi ska ha nästa höst som jag mailade.
    skulle få ett mer utförligt svar imorgon, men hon skrev att det nog skulle ordna sig :)

hoppet tändes!

• Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-22 09:57:56 följande:
    Jasså, vad frågade du h*n**? Jag hänger inte riktigt med :)
    :)
    frågade om möjligheterna till att plugga från thailand ett tag nästa höst, eller ev. ha praktik där.
    tänker mig 4-8 veckor...får se vad hon skriver imorgon :)
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-09-22 10:07:09 följande:
    aha! kul, hoppas att det går då!Förresten jag kan inte anmäla mig via studera.nu, ringde studentcentrum men han kunde inte svara och gav mig ett annat nummer men hon kom inte tillbaka förrän 11.30 så nu funderar jag på om studera.nu kan hjälpa mig? vad skulle du gjort? Jag orkar inte vänta till 11.30 på ett nytt meddelande som säger att hon är på lunch till 13 och sen när man ringer 13 så har hon gått för dagen eller nå likn!
    kan inte heller anmäla mig...den där rutan där det ska stå "lägg till" finns inte. så har tyvärr samma problem jag med.

vet inte om studera kan hjälpa? antar att det är skolan på nåt sätt som inte aktiverat att man kan ansöka..?
  • Thegran
    MammaHela skrev 2009-09-23 18:40:14 följande:
    Vi försöker väl, men hamnar bara i massa konstiga diskussioner ang deo och vad man ska kalla flickors könsorgan *haha*Men jag har fått klart för mig vad vetenskapeteorin innebär i alla fall...
    haha ok :)

hur gör ni med Richardson? Vad koncentrerar ni er på?

har också svårt o fokusera...kan ju bara plugga på kvällar och då är jag trött! men men...det går väl.. har betat av Imsen och Thuren. och ikväll är det Richardson som gäller
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-10-09 10:15:28 följande:
    Här var det dött!Lycka till på quizzet allihopa!
    nädå, jag är här :)

lycka till du med!!

8 min kvar.
    dottern somnade som tur var. var lite orolig där ett tag, hon var grinig och trött men ville inte somna...hade inte gått o göra det när hon var på sådant humör :)
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-10-09 19:14:54 följande:
    Skönt det, gick det bra? Själv tyckte jag att det var ganska krångliga frågor ändå :S och jag fick de svåraste frågorna i början :P
    det gick inge bra. det gick inte alls. mitt h-vetes j-la internet, som ALDRIG strular la av när jag var på fråga tre.
    kulkul. bara för att det klaffade med dotterns sömn så...
    bara att se fram emot nästa tillfälle alltså.

vadå, fick inte alla samma frågor?
  • Thegran
    HannaJennebo skrev 2009-10-09 19:21:15 följande:
    Oj då, inte bra :S Trist att det ska hänga på sådant... En i vår grupp hade sitt internet nere på morgonen, men hon löste det genom att gå till någon och lana dator. Jag hade fått panik, inte kula att ha nå släpandes i denna kurs, men vad gör man?!Jo, samma frågor men jag tror att vi fick dem i olika följd.
    skönt att det löste sig för henne!
    jag hann ju tyvärr inte göra något alls.. :(
    jättetråkigt...blir mycket saker nästa el nästnästa vecka när nästa tillfälle kommer...

tycker för övrigt att det är hur mycket som helst i denna kurs.
    sitter med böckerna nu...eller ja, jag sitter både här och i boken, och läser resemagasin samtidigt, effektiv va!!? ;)
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad