Inlägg från: AnTiMiFi |Visa alla inlägg
  • AnTiMiFi

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:09:10 följande:
    Är det förresten bara jag som ska läsa svenska och matematik i samspel?
    Av oss här tror jag det, men min kusin ska läsa det vet jag. Men hon är ifrån Kristinehamn som jag, så ni tillhör inte samma lärcentrum.

Apropå mailet, har inte fått svar lite dåligt va? jag menar en lista ska man väl kunna skaka fram?
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-20 18:18:28 följande:
    :) Therese G...nånting, haha. så det är nog lätt att lista ut :)Om du vill ha någon att möta upp och sitta med på uppropet så kan vi mötas utanför om du vill? Ska träffa ett par från lärcentret där men du kan ju såklart hänga på om det är tråkigt att gå helt ensam! (vilket jag skulle tycka)
    at

Jättesnällt av dig, det kan vi göra, jag tror jag ska åka med min kusin men hon ska inte läsa samma inriktning som jag. Vem vet de kanske delar upp oss där?
  • AnTiMiFi

Ja vi får se vad som händer, måndagen var hela dagen, men tisdagen slutade vi kl 11 redan. Gäller att ta anteckningar på föreläsningen de var användbara till att lösa uppgiften

• AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-20 18:54:55 följande:
    vi slutar 15.fick nåt papper som det stod 11 på först, men fick ett nytt hemskickat där det står 15 och enligt dom på lärcentret idag så var det första fel och det nya stämde.kanske är så för er med.
    Jaha där ser man, har inte fått något nytt papper men skulle tro att den nya tiden gäller mig med.
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 18:58:35 följande:
    Oki det var d jag menade. Sitter förresten nu och kollar bandade inspelningar via telebild, det är ju ganska coolt egentligen, säger jag som är ett litet teknikfreak!
    ja något teknikfreak är väl inte jag direkt men tekniken har onekligen öppnat många dörrar
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 19:06:09 följande:
    Det är informationen man kunde gå på i mars eller nå sådant, men jag ville se lite hur det fungarade och så. Jag var bara nyfiken helt enkelt :P Vissa föreläsningar skulle ju läggas ut och andra inte beroende på om föreläsaren gav sitt godkännande eller ej. Man måste göra sig fin varje måndag förresten (iaf i mitt fall) eftersom att alla kommer att se en i telebilden
    menar du att man måste kamma sig? *skojar bara*
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-20 19:30:23 följande:
    Måste fixa registerutdrag från polisen också!
    Ja det är bäst, de har en handläggningstid på 2 veckor.
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 19:39:26 följande:
    Jag har fixat, det tog en väldigt lång tid! Men ska vi ha med oss det till Karlstad?förresten Tessa: Varför skulle det inte funka med trådlöst?! (tur att det funkade iaf!)
    Jag tror det ska med, det ska väl lämnas in tillsammans med VFU lappen på måndag
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 19:46:57 följande:
    Oki! Trodde vi skulle ge det till rektorn på vfu platsen, men bäst att ta med sig det i alla fall.

Det borde ju gå att lämna in det senare, vi ska ju inte ut på vfu nu precis :P
    Nä inte än på ett tag
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-08-20 20:02:37 följande:
    Är det bara jag som tycker att det är mycket att hålla reda på just nu? Jag kommer glöma hälften som jag ska ha med mig på måndag :P
    Jo det är mycket att hålla reda på, jag tycker jag har förberett saker sedan jag fick veta att jag kommit in. Vad har ni för bakgrund tjejer? någon som arbetat inom skola/barnomsorg tidigare? För mig blir detta något helt nytt, jag har arbetat inom serviceyrken mest bla storhushåll/restaurang och kundtjänst. Nu senaste året har jag pluggat på KomVux för att få behörighet och lite bättre betyg Frivilligt att berätta.......
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad