Inlägg från: AnTiMiFi |Visa alla inlägg
  • AnTiMiFi

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Thegran skrev 2009-08-25 20:23:47 följande:
    jaaa, det tyckte jag också!! Och en hel del info kändes ganska oväsentlig! och den där dumma it´s learning introt som var frivilligt (och som han själv sa inte var något nödvändigt...) som gjorde att det blev så långt hål.jaja. tycker alla vi träffat verkar bra.Nu är det bara att sätta igång, inlämning, gruppdiskussionen och sen salstenta på det :)
    Jaaa, men herregud det introt var helt onödigt jag hade redan varit inne en massa gånger och fixat inlogg det var ju inte svårt alls!! Mycket onödigt var det, men men, nu är det bara att hugga i med våra uppgifter.
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-25 20:33:09 följande:
    kanske är till hösten det inte börjar då.Kan ha fel, men dom sa nåt om det iaf.
    Ja det kommer jag också ihåg, det kommer att ändras, nästa år var det väl men vilken termin minns jag inte.
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-25 20:55:41 följande:
    någon som kommer ihåg hur man hittade till prog. planeringen? alltså. när vi läste vilka kurser? och - exakt vilka veckor var praktiken?mitt block åkte med en av de andra hem...
    Programplaneringen fanns nånstans på it`s learning vart minns jag inte, men praktiken får jag till att den kommer att ske v. 49.50.51 vi börjar på den nya kursen v.48 och därefter borde det bli praktik. Innan jul det blir bra det med alla baciller som är då vinterkräk here we come
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-08-25 21:11:16 följande:
    tack, ska in o kika :)tänke skriva upp alla datum så sambon kan lämna in på jobbet ang när han ska vara föräldraledig.ska ni på ert lärcentra träffas något utöver måndagarna?
    Nej inget som jag vet i dagsläget, men jag skulle tippa på att vi blir fler till veckan då vi endast var 4 stycken i Karlstad, men 9 som tackat ja!? En del reserver får förmodlingen komma in, men vi har sagt att vi får väl använda skype eller msn nu i början om det är något. Senare blir det säkert tillfällen då vi måste ses.
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-09-02 19:38:43 följande:
    :)jag blev precis klar med arbetet! skööööööööönthur går det för er?
    Gud va bra jobbat tjejen! Jag är inte klar, håller på med Liedman, den boken är inget jag skulle låna frivilligt *suck* Hoppas bli klar innan helgen, det är min ambition i alla fall sen kanske jag inte är riktigt överens med min *inspiration* det finns hopp om livet i alla fall.
  • AnTiMiFi

Telebild undervisning är ett kapitel för sig Tekniken lever ett eget liv.
    Känner att vi som sitter i Karlstad med honom framför oss har fördel, vi missar inget och ser honom hela tiden.
    Hur gick seminariet för er? det var inte så farligt tycket jag, man stressade upp sig i onödan, nu vet man hur det funkar.

• AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-09-20 17:26:11 följande:
    Det var precis det vi ville undvika :) Vi får ju 60% billigare eller vad det är med mecenatkortet så ett dubbelrum kostade 630, och då ingår frukost =Daha okej, men jag ska nog ta det lugnt den helgen iaf, kanske kolla lite på lördagen men annars är det bra att vila lite innan tentan.Det är just den delen med thurén som jag bävar inför :S men boken får ju tas med om man får hjärnsläpp, för de fick inte tas med på första delen va?!Annars tar man med sig mat och lägger i kylen på morgonen (finns ju på skolan), tror att det får bli sallad *hmm* Fast å andra sidan så måste man ju ha någon macka med sig och godis på tentan. Tror jag bävar mer för att få migrän just den måndagen. Men tentan går ju alltid att göra om :)NEJ NU VILL JAG TAMIGSJUTTON HA RESULTATET PÅ UPPGIFT 1!!! :@
    Ja jag håller med, NU VILL JAG VETA!!! gillar INTE denna väntan.
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-09-20 18:07:43 följande:
    Nej, den är hemsk!!Tom gruppuppgiftens kommentar har kommit, men gud vilken tråkig haha. Fick ni också tråkiga?
    Nä, inte granskad står det på våran, *sucka* vilken tid det tar HEELT otroligt!!
    Tråkig? vad stod det då?
  • AnTiMiFi

Det var så bra så det inte behövdes någon kritik
    En notis på anslagstavlan vore bra så man vet vad som händer....... Gruppuppgiften 1 var inte så länge sen vi lämnade in, sant, frustrationen riktade sig främst mot den individuella uppgiften..... nu är man OTÅLIG speciellt när en del andra i gruppen har fått sitt betyg........

• AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-09-20 18:35:00 följande:
    Hmm okej, jag var först med något iaf då :)Nej, men han är inte online (iaf inte synlig) så jag tror att hoppet är ute :(Jag som vill få reda på det! Man kan ju hoppas att det är vi som har högt betyg som får vänta *asg*
    Jag blir så negativ och självkritisk, jag är inställd på att få arbeta om mitt.......
  • AnTiMiFi

Jag har INTE fått veta om VFU heller, fast min kusin fick sin info i tisdags?! Så kommunikationen verkar inte va den bästa på KAU.......

• AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-09-20 18:46:54 följande:
    Inte jag heller haha, och en im in studiegrupp har fått veta. Varför släpper man inte sådant för alla samtidigt?
    Nä precis, det skapar bara en onödig irritation, tror dom inte att vi pratar med varandra kanske? Man gör ju inget annat, livrädd att missa något
  • AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-09-20 18:51:52 följande:
    vad har ni inte fått veta? vart ni ska vara?vi har haft klart om vfu:n i några veckor nu...har haft träff med de som placerar ut oss, valt ställen och jag och de flesta andra har även ringt dit och gjort klart allt.
    Nej inte ett pip, man vet inte ett nada, planering vad är det?
  • AnTiMiFi
    HannaJennebo skrev 2009-09-20 18:56:29 följande:
    Ja pga detta så kan man ju inte lägga upp sin egen planering. man sitter liksom som på paus... Om jag inte får vfu-plats denna vecka så ringer jag handläggaren
    Paus var ordet, jag ringer jag med om inget händer denna vecka.
  • AnTiMiFi

Vi får hålla tummarna att många frågetecken klaras upp nu i veckan........

• AnTiMiFi

Grattis tjejer!!! Själv har jag INTE fått något betyg än.......

• AnTiMiFi
    Thegran skrev 2009-09-21 17:53:18 följande:
    hm, har alla fått g+ ? vet flera i gruppen som också fick det.
    Jag har också observerat det, har bara hört g+ som betyg
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad