Inlägg från: HannaJennebo |Visa alla inlägg
  • HannaJennebo

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Thegran skrev 2009-08-22 21:15:11 följande:
    jag avskyr att sova med folk jag inte känner riktigt bra, så för mig blir det enkelrum :) nu är det inte lång tid kvar tills vi åker
    Hehe okej ;P Ja på vandrarhemmet blir det enkelrum, men man kommer förhoppningsvis lära känna de på sitt lärcentrum sen, och då ser jag inte några problem i att dela rum.

Nej nu ska jag ta och gå å lägga mig, har haft lite feber idag så jag hoppas det går över till måndag (håll tummarna för mig!). God natt :)
  • HannaJennebo

Nu är det inte lång tid kvar, bara att packa alla saker och åka tidigt som sjutton :)
    Glöm nu inte vfu-pappret, för visst är det väl inget mer vi måste ha med oss?

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-23 13:50:34 följande:
    vi åker 06 härifrån.ska snart packa :)
    Jag åker också runt 6. Fast det kanske tar lika lång tid för oss dit. Tråkigt dock med 2 timmar helt själv i bil, men radion finns ju som sällskap så :P
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-23 14:05:18 följande:
    jag har ju sällskap iaf :) det tar ca 2 tim dit för oss. Men vi tyckte det var lika bra att vara ute i god tid
    Samma här, läste att det var dåligt med parkeringsplatser också så det är väl bra att vara i god tid. Shit nu kom jag på att jag kanske ska ha parkeringspengar med mig! Oj oj mkt att packa nu!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-23 17:15:14 följande:
    sådärja.packatköpt almenacka och skrivbokköpt vatten, lite godis, frukost att äta i bilenlämnat hunden till mina föräldrar så sambon slipper tänka på honomNu är jag redo!
    Jag har också packat, almenackan ligger här sedan länge. Bokningsbekräftelsen är nerpackad och allt annat som MÅSTE med också :)

Jag är lite nervös inför imorgon, hoppas jag kan somna inatt bara :P
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-23 20:04:05 följande:
    'bokningsbekräftelse?till vandrarhemmet?Jag bokade via telefon...så har inget sånt. Hoppas dom inte glömt mig bara :O
    Okej, jag bokade via internet så jag har betalat och allt
    Det har dem nog inte!
  • HannaJennebo

Sådär, nu har jag kommit hem! Tror att det här kommer bli superbra :)

• HannaJennebo

Oki illa, sj låg jag i migrän efter första dagen så det var nog tur att jag hade enkelrum :)

De säger att det tar 2år att hitta på skolan, och jag håller med huller om buller låg salarna. Men man kommer väl in i det, det är ju inte så svårt att veta var man ska om man tittar på kartan (den stora) men sen när man väl är i det huset så är det ju trappor och gångar överallt :)

Försökte urskilja vem du kunde vara men det var lite svårt med den där lilla bilden du har där uppe :P Pinsamt nu om jag pratat med dig eller suttit jättenära :P

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-25 21:28:11 följande:
    hm, konstigt att så många uteblev!vi är 11 st.5 av oss, vi som är från samma stad, ska ses en gång i veckan på lärcentret här i stan.sa vi iaf, får väl se hur det blir :)har ju den där grupp diskussionen nu.hm, hittar inte programplaneringen...och jag som klagade på it´s learning infot :)
    Den ligger inte på www.kau.se/lararutbildningen då?

Vi på vårt lärcentra har inte pratat så mycket om fysiska träffar men det är ju många från örebro så jag antar att det blir mkt konferens och sådant.

Kan hålla med om att infon bara kunde varit en dag, det mesta som var i måndags kunde man ju ha hoppat över och it´s handledningen gick jag inte ens på, eller vi gick dit och sen gick vi.

Förresten snacka om att vi inte fick en mjukstart :) allt ska in snart, bäst att sätta igång!
  • HannaJennebo
    MammaHela skrev 2009-08-26 20:40:07 följande:
    HannaJennebo:Vi ses på måndag på masugnen
    Vad roligt! Grattis, eller vad jag ska säga En till från Lindesberg *jubel*
    Du får väl fråga om det är något du undrar över eller vill ha information om Tror att någon tog lite extra material med sig från Karlstad.
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad