Inlägg från: HannaJennebo |Visa alla inlägg
  • HannaJennebo

vi som pluggar lärare på distans via karlstad

Thegran skrev 2009-08-29 06:40:21 följande:
    Var ju en föreläsning på onsdagen när vi åkt hem, som skulle läggas ut på nätet. Kan det ha varit den? Annars någon av de som är på måndag kanske?Nu blir det plugg någon timme sen ska jag ha helg!
    Det är nog föreläsningen på måndag eftersom den just behandlar kunskapsbegreppet.

Måste bara säga att Tessa, du hade ju rätt. Det är inte så svårt när man väl börjat. Tänkte skriva klart hela idag så slipper jag bli så stressad sen, jag tar helg imorgon *haha*
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-29 07:43:21 följande:
    :) jag har bara sista uppgiften kvar nu, den spar jag tills imorgon eller några kvällar nästa vecka (så man har lite att göra då med....haha) Kan ju vara bra att använd sig av nåt från föreläsningen också :)oftast är det ju så att det känns motigt och svårt innan man väl börjar, men sen flyter det på fint.
    Okej, shit vad du jobbar på duktigt.

Man ska alltid intala sig själv att det är lätt, för då blir det oftast det!

Nej nu ska jag återgå till pluggandet
    Trevlig helg!
  • HannaJennebo
    Giggles skrev 2009-08-29 21:57:48 följande:
    En till här som ska läsa på distans....blev antagen i fredags eller bestämde hoppa av från en annan universitet och hamnade i en kaos....allt man missade....och första uppgift att lämnas redan nästa vecka....och litteratur som man precis ordnad....åh gud hjälp!!!Ni som har varit med från början....hur går det för er??? Förresten någon från Alingsås här????
    Vad roligt att du blivit antagen Tror (som TessaG) att du inte behöver oroa dig så mycket, uppgifterna är inte så svåra och tidskrävande som det ser ut på pappret!
    Lycka till!

Förresten vi ses imorgon över telebild
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-30 08:31:32 följande:
    vaa, ser alla en? läbbigt! :)då måste man ju se vårdad ut ;)nä, nu lägger jag ner pluggandet för idag tror jag. eller iallafall för just nu.kommit en bit på sista uppgiften så känner mig nöjd.tänkte lämna in den på fredag så man slipper tänka på den nästa helg.
    Ja det var iaf vad de sa till oss. I en liten ruta i hörnet och om manställer en fråga så blir det helbild

Oki då har du kommit långt iaf, skönt att få lite helg också. Jag tänkte nog också lämna in min tidigare, men jag får se hur det går!
  • HannaJennebo

oj nu händer det nå på it´s Det står inte längre bara Lindesberg efter mig utan lindesberg 1, spännande. Massa nya i Lindesberg verkar det som också, spännande inför imorgon

Skulle han lägga ut "gruppmapparna" idag förresten?

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-08-30 18:49:53 följande:
    japp, det är studiegrupperna.vi mailade läraren tidigare i veckan och berättade att vi från köping ville vara i samma grupp, så vi kan göra vårt här i stan och inte behöver åka till arboga mer än nödvändigt. och, det verkade funka för vi står alla i samma grupp :)
    Hmm att man inte tänkte på det lite tidigare, men man kanske kan fixa det imorgon? För vi är ju 3 från linde och en från fellingsbro! Sedan är det ju många från örebro, hmm

Det blir som det blir, nu har jag iaf kollat på alla föreläsningar, läst lärande samtal, skrivit en sida på uppgiften och börjat läst liedman. Så skönt att ha strukturerat och någorlunda färdigt
  • HannaJennebo

Någon här som vet något om marratech? är det ett bra konferensverktyg?

• HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-02 21:04:45 följande:
    Ja, liedman boken var hemsk!! usch!!Jag är glad att jag är klar, sista delen var en ren plåga!!hoppas du blir klar innan helgen! kan ju vara skönt med lite ledigt innan man ska på föreläsningar hela måndag...
    Här jobbar vi på bra, kan man få lite av din effektivitet?
    Själv är man snart klar med A och Liedman ligger och väntar (har läst lite men ingen höjdare)!
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-02 21:34:54 följande:
    men vänta , vilken grupp är ni nu igen? Lindesberg? Var det ni som snackade mycket? eller vad sa ni? ska spana in er på måndag :P
    vänta här nu, snackade mkt. Det var vi som inte hörde ett skit på eftermiddagen och kom till fel föreläsare BÅDA gångerna
  • HannaJennebo
    Thegran skrev 2009-09-02 21:48:26 följande:
    'det gjorde vi med :) det gjorde nog iof alla, tror jag.
    Haha mm troligen, man blev ju lite chockad när det kom upp en kvinna som sa hej det var länge sedan när man inte sett henne förut haha.

Hoho nu har tiderna för måndag kommit upp på its
Svar på tråden vi som pluggar lärare på distans via karlstad