Hjälp! Möblera trångt sovrum
Kan ni inte flytta sängen åt ena sidan, ta bort nattduksborden och sätta upp en hylla bakom sängen istället, längs med sänggaveln... Så får spjälsängen plats på andra sidan sängen...
Kan ni inte flytta sängen åt ena sidan, ta bort nattduksborden och sätta upp en hylla bakom sängen istället, längs med sänggaveln... Så får spjälsängen plats på andra sidan sängen...
Eller kanske använda sig av en byrå som nattduksbord...
Ikea har lite olika sänglådor att välja på!
Jag tror också det finna en sån hylla till malm, en man kan dra ut på sidorna dessutom...
Vi har höjt upp vår dotters spjälsäng lite för att få bättre förvaring under, dessutom är det bekvämare för ryggen när man ex lägger ner henne... Vi har skruvat fast den i väggen, för extra säkerhet!
Åhh, jag älskar att greja med olika rum!!! Tänk om man hade många tusenlappar, och tid, över till att bara greja jämt!!!
Lycka till!
Vi har bara förlängt benen, så att säga. Det gör inte så mycket men tillräckligt! Håller med om Ikeas priser, ofta är man ju i situationer som gör att möblerna ändå måste bytas om ett tag. Man kanske snart ska byta bostad, barnen sliter mycket på det osv. Däremot gillar jag inte att nästan alla har Ikeas grejer så jag brukar göra det så personligt jag kan, lite färg och fantasi kan göra mycket!
Kolla Ikea expedit. Kanske kan den med fem fack på en rad sättas upp på väggen om det finns plats för det.
Hemma hos oss är det likadant- den där jävla tummen måste bara lossna nång gång!!! Ska inte säga för mycket nu för sambon har precis klinkat i hallen och satt upp golvlister...
Min bror köpte en ny, med frakt till dörren, för 900 kr. 2-3 månader sedan kanske så har man tur kan man hitta bra priser! Annars är ju blocket jättebra...