Inlägg från: 180823 |Visa alla inlägg
  • 180823

Vad kallar ni pojkarnas könsorgan för?

Ja nå jag är ju från finland hos oss avände vi pippeli för pojkarnas och pimpsa för flickornas och funkat bra men om jag skulle få välja skulle jag ha sagt pippeli och pimppi det är sä gulligt namn detdär pimppi för flickornas sak och pippeli för pojkarnas

• 180823
    UllaBella skrev 2009-07-17 09:50:52 följande:

Men springa det är ju något man gör.

Vulva sa veterinären om vår hunds könsorgan så det känns inte som ett passande ord för min dotters kön.

Penis känns så kliniskt i mina öron, men helt ok om andra använder för det är ju ett ord man vet vad det är

Jaa alltså snippan ser ju ut som en liten söt springa mellan benen :)
  • 180823
    KovaKulli skrev 2018-08-19 22:22:37 följande:

Jaa alltså snippan ser ju ut som en liten söt springa mellan benen :)

Det säger jag åt min brud emilia kan du visa springan då gör hon det och jag blir spräng kåt och jag stoppar in snoppen i springan och det känns bra och jag är så lycklig med min tös ahh jag är lycklig jess jess jess!!!!!! Jag träffade henne på nätet :) vad vore jag utan min söta lilla emilia
  • 180823
    KovaKulli skrev 2018-08-19 22:36:51 följande:

Det säger jag åt min brud emilia kan du visa springan då gör hon det och jag blir spräng kåt och jag stoppar in snoppen i springan och det känns bra och jag är så lycklig med min tös ahh jag är lycklig jess jess jess!!!!!! Jag träffade henne på nätet :) vad vore jag utan min söta lilla emilia

Jag måst ha varit full när jag skrev detta ????????
Svar på tråden Vad kallar ni pojkarnas könsorgan för?