Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Vart e 86:orna

Zvartaliljan skrev 2009-07-25 10:30:01 följande:
    Bröstmjölk är ju bättre än ersättning, framförallt för immunförsvaret, så jag tycker nog du ska fortsätta pumpa så länge det går Men du ska ju göra det som känns rätt, kan ju ta upp en massa tid o först pumpa o sen mata. All tid ska ju inte gå åt kring mat liksom.
    precis..det är ju bra för henne och få bröstmjölk så därför jag vill fortsätta.. nej man vill ju inte at all tid ska gå åt bara och ge mat men så lång tid tar de inte :)

nej nu ska vi röra lite på oss :) ha en fin dag
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus

grattis till kommande bebben..när är du beräknad ?

• MariaOMarkus

Hur mår ni alla ´?{#lang_emotions_smile}

• MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-01 22:10:10 följande:
    Här mår vi alla bra, men är less på att Ella ska krångla VARJE kväll vid läggningen.. Förstår inte varför det ska vara så svårt att somna.........
    Låter precis som malou..hon vägrar somna ibland fast hon är så himla trött..hennes pappa får ine vagga henne till sömns utan det ska vara jag och då somnar hon direkt. förstår inte heller varför det ska vara så svårt{#lang_emotions_undecided} men nu sover hon iaf
  • MariaOMarkus

Itzumo - ja de låter ju som en fas om hon inte är så annars. Får hopaps de går över så sambon din oxå kan lägga henne ibland.

• MariaOMarkus

Känner desamma..vill inte heller vara fast men nu är jag de..tänkte be sambon natta henne ikväll så får vi se hur de går

• MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-03 14:15:10 följande:
    Jo, Jag har nu pratat med BVC och jag ska prova ge henne nå välling ikväll, men bara lite till att börja med så man inte chockar magen.. :-PSå jag hoppas att hon blir nöjd ikväll då...Om det funkar så ska sambon börja få lägga henne..
    Hoppas hon gillar vällingen =)  malou fick smaka pyttelite mossad potatis med ersättning förut och de tyckte hon va gott
    ska bli kul sen när man får ge dom små lite mer än bara mjölk att bli mätt på.

pussgrukan86 -jag brukar oxå lägga handen på malou och sen hennes snutte filt halvt över ansiket så somnar hon gott sen =)
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-04 11:44:39 följande:
    Njaa, Inte direkt.. Men jag tror jag gav vällingen för tidigt...Men sen blev hon störd då en av mina grannar bestämmde sig för att klippa gräset kl 21 - 22 på kvällen.. :-S
    vem klipper gräset vid den tiden {#lang_emotions_yell}{#lang_emotions_tongue_out} hoppas de går bra med vällingen ikväll
  • MariaOMarkus
    Lokaldelen - välkommenm bort oxp i sthlm

sigrid86  välkommen =)

itzumo - åh men va skönt att de funkade fint med vällingen och att hon sov så länge =)
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-05 10:32:17 följande:
    JO, jag fick en så god sömn ska du veta.. Hoppas bara att det fortsätter..
    ja de låter ju underbart
Svar på tråden Vart e 86:orna