Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Vart e 86:orna

Itzumo skrev 2009-08-05 12:55:02 följande:
    Tycker jag med.. Och hon verkar gladare idag och inte lika grinig som andra dagar... Haha, Kanske bara jag eller så är det bra med välling..
    Hehe ni har nog bara en bra dag då ni båda fick sova gott

va har ni andra gjort idag?..själv så var vi ute och gick 1 timma hur skönt som helst..ikväll ska vi iväg och ta ett kvällsdopp =)
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus
    LillaEllan skrev 2009-08-05 19:00:52 följande:
    får man hänga med? 86a med en 3.5årig William och en nyföding Embla som föddes den 14juli Bor i sthlm
    En till sthlmare
    Itzumo skrev 2009-08-05 17:26:24 följande:
    Även vi har varit ute och promenerat och mest varit ute då det är så otroligt fint väder ute idag.. Sen for vi till stranden och såg när Ella djupdök ner i sanden.. Ne skämt åsido...Hon föll när hon satt och lekte rakt ner i sanden och fick fulla ansiktet full med sand.. Stackarn.. Tur att vi har våt servetter.. Så nu väntar jag på att karln ska vakna (han ska ut och jobba natt) sen ska vi nog plocka in jordgubbar och bara ta det lugnt..
    stackars henna att få massa sand i anskitet.. super bra med våtservetter dom använder vi med ibland
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-05 21:42:22 följande:
    Haha, Jo, jag tyckte väldigt synd om henne och man såg att hon INTE tyckte om sand.. Men det var bara synd att jag inte tog nå kort på det.. Såg egentligen hel festligt ut.. :-P
    jaa hade ju varit ett roligt kort och visa när hon är stor
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-05 22:33:37 följande:
    Precis vad jag mena... Men nästa gång då ska kameran åka upp fortare äv kvickt..
    jaa gör de hehe malou fick doppa fötterna i sjön förut när vi var och badade..hon såg lite skräckslagen ut :P första gången va de nog mer OK
  • MariaOMarkus

itzumo - hihi va söt hon är

• MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-06 13:29:02 följande:
    Visst är hon.. Tur det.. Annars hade det vare konstigt..
    hehe ja    usch om 2 timmar ska malou vaccineras :S
  • MariaOMarkus
    Itzumo skrev 2009-08-06 17:00:12 följande:
    Oj då.. Stackarn... Tur att Ella inte ska göra det förän den 20:e.. Å dessutom ska sambon vara med då för att jag HATAR att se när de sticker i henne... Mitt hjärta brister alltså...
    jaa mitt hjärta bankade hårt nät hon fick sprutorna ..USCH säger jag bara :/ höll på att gråta men va stark och tröstade henne..sambon min blev oxå ledsen i ögat när hon grät
    men nu är hon 62 cm lång och väger 6035 
  • MariaOMarkus

itzumo - hehe jaa men det är bra med stöd =) ja hon följer sin kurva så fint tycker du hon är liten?` jag tycker hon är stor,orkar knappt gå och böra på henne så mkt längre,sätter henne imin babybjörnsele så får hon sitta där och kika lite hihi

Lokaldelen - har du tråkit nån dag och vill fika så är jag gärna på {#lang_emotions_smile} bor i sthlm och är mammaledig så gör inte så mkt på dagarna heller.

• MariaOMarkus

itzumo - hehe jaa men då är hon nog lite hon har litet huvud iaf..var väldigt svårt att hitta en sommarhatt till henne :)
    skönare med selen tycker jag..vagnen är så klumpig ibland fast vi har en ganska liten

• MariaOMarkus

itzumo - absolut =)

Va ska ni andra göra i helgen?.. själv så ska vi över till malous farmor ieftermiddag och äta sen får vi se vad som händer..sambon är lite krasslig så ska nog bara ta de lugnt än så länge.

Svar på tråden Vart e 86:orna