• Sazee

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

23e för mig :) tror dock att han tittar ut tidigare. :)

• Sazee

Jag tror att han kommer titta ut i månadsskiftet alt. början på augusti eller så kommer han vara ensvis och stanna kvar till september ;P

• Sazee

Min bebbe har börjat fixera sig - hans huvud är nu bara ruckbart. :) eller a, de var för ca 2 veckor sen.

• Sazee
    vickey skrev 2009-07-17 21:46:08 följande:
    ;) vi får väl se ...hur mår ni annars då tjejer? fler som har onda sammandragningar? i dag o i natt har varit jätte jobbigt,vaknat av att jag haft ont i ryggen, bäcknet, i dag har jag haft molnande värk hela dagen... o inte över än... kanske liten som säger att han vill ut snart ;) .*hoppas o längtar *
    jag har haft foglossningar hela året så jag tycker att de är lite lättande att de avbryts med en annan smärta till och från ;) Har haft lite förvärkar men inget som har visat sig vilja fortsätta så de är väl bara att fortsätta vänta. :)
  • Sazee
    vickey skrev 2009-07-20 13:03:01 följande:
    det ligger något i det du skriver ;)ah då käns allt nytt o spännande för dig med då? ja nog ska vi klara detta på nåt vis :/ för vi får ju en belöning...som varar resten av livet.ska packa bb väskan i dag, och bädda sängen för lilleman(lite tidigt egentligen jag vet) . Sedan ska man fortsätta städa för att sedan gå på kvällsmarknad :)
    jag ska också packa bb-väskan idag. :)
  • Sazee
    vickey skrev 2009-07-20 13:04:59 följande:
    hur är det för er tjejer ,har ni funnit namnen till erat lilla mirakel ?
    oh, jag sitter och klurar på nam nhela dagarna men kommer inte på nå nya. Vi har sagt att vi kommer inte bestämma namn fören vi har sett hur han ser ut. ;) Men man vill ju vara lite förberedd och ha några favoritnamn..
  • Sazee
    vickey skrev 2009-07-20 13:21:50 följande:
    jo jag vet hur det är ;) men nu har vi bara fyra så vi får väl se vem som tittar fram.
    :D Skulle inte förvåna mig om alla namn vi har kommit på är helt fel ;P
  • Sazee
    vickey skrev 2009-07-20 13:28:05 följande:
    vet vad du menar,vet du vad det är för liten som tittar ut ;) .
    Jo, det är en liten kille som väntas komma ut. :)
  • Sazee
    baralillajag skrev 2009-07-21 10:56:59 följande:
    kikar in här. Väntar mitt tredje barn, bf 21/8 snitt beviljat 14/8 (bäckenträngsel)Är sedan drygt 2 veckor ledig och försöker njuta av graviditeten, men nu börjar det bli rätt tungt.. Svullna fötter, mkt sammandragningar och sover så dåligt..Njuter av att vara ledig med barnen! men längar så efter att träffa den lill*Vi har ju nästan allt hemma, men fixa sovrummet innan jag kan plocka fram bebisgrejerna. Gissa om jag längtar efter det!
    Vi har också nästan allt hemma nu. Äntligen :P Men vi har en målare här som ska tapetsera och måla i hans rum så inget kan jag ställa fram eller pyssla med ännu :(
  • Sazee

Välkommna alla nya. ;)

i tisdags var vi hos barnmoskan och fick då reda på att bebben nu är fixerad och redo att komma ut ;) Så nu är väskan packad, säng och vagn bäddade osv osv för att göra oss redo. och oj vad vi längtar! :D:D

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)