• Sazee

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

var hos bm idag och hon sa att bebben inte är fixerad längre utan RÖRLIG! :O Kändes ju lite surt, känns som att jag tog ett stort kliv tillbaka och förossningen hamnade ännu längre bort..

• Sazee

jag trodde inte heller att de var möjligt men tydligen är fallet så. Jag är förstföderska så jag tyckte att de var riktigt konstigt men bm sa att de var inget att oroa sig över. tror inte heller att de dröjer ut förlossningen men de kändes så.. :(

• Sazee
    Beccazinn skrev 2009-08-11 20:07:54 följande:
    Sazee: Vid min förra graviditet gick bebis från fixerad till ruckbar precis i slutet. När ska du ha? Är du omföderska ska det ju verkligen inte betyda någonting.
    jag har bf 23e..
  • Sazee
    Malinskyy skrev 2009-08-13 16:37:48 följande:
    Har sytt klart  - Pyrets vagn är nu färdigbäddad o väska är äntligen helt packad!! Nu är det bara att vänta! Jag har lite molvärk o ryggvärk men inte så starkt som igår... somnade till en stund iallafall... Hur mår ni?
    Här är de stilla. Eller a, han rör sig som vanligt (dock mindre den senaste veckan :S) men inga fv eller sd som jag hade förut. :/ Liiite tråkigt, men men, han kommer väl snart hoppas jag. Nu har jag nån enstaka sd men ingen som håller i sig. Jag har inte trott på folk när de säger att de inte tror att bebisen kommer lämna magen,men nu förstår jag verkligen! De känns som att han alltid kommer stanna där. :O
  • Sazee
    vickey skrev 2009-08-13 19:56:44 följande:
    aj,aj... nu är det nog nära ;) har varit hos bm och på bb för extra koll sd med ctg är nästan regelbundna men inget ONT, liten fixerad . men snart är det på g. ;)
    Ohh!! berätta hur de fortskrider ;) lycka till! och jag hoppas att alla andra får sig lite ont nu snart. :P
  • Sazee

Förresten, hur blir eta magar när ni har sd? Min blir nästan fyrkantig ;O

• Sazee

nu beger jag mig ut på en shoppingrunda och ett IKEA-besök - får hoppas på att de kanske skakar ner bebben lite så han kommer ut ;)

ha en trevlig fredagseftermiddag/kväll allihopa!

• Sazee

grattis till bebisen!! :D Kul att de har lett någonstans för nån utav oss ;)

Ingen bebis här inte. Hade riiiktigt ont igår kväll runt 21 ochtrodde verkligen att de skulle vara igång. Vi skulle på bio och på vägen dit så hade jag sån smärta bak i ryggen och illamående som verkligen inte ville släppa så jag tänkte att de är nog bäst att åka hem igen. Men så helt plötsligt så släppte de :O bara sådär. Hade lite onda sd under filmen men inget mer efter de.. :/

Grattis till alla er som har fått igång magarna - är en aningen avundsjuk på er ;)

• Sazee

Ja, jag ställer också in mig på de. Pratade med en tjej igår och hon sa att killarna åker snålstjuts så lång tid de bara kan ;) Men jag hoppas verkligen att jag slipper bli igångsatt! Är de någon av er som har blivit de? har hört att de värkarna gör ondare än vanliga? Inte för att jag har något att jämföra med men men ;)

• Sazee
    Lillpinglan skrev 2009-08-16 18:40:03 följande:
    Sazee;Jag får välja om jag vill bli igångsatt... men alla barnmorskor och läkare jag haft att göra med i graviditeten, säger att det mest troliga vid igångsättning är att förlossningen blir mer utdragen, mer smärtsam och risken för sugklocka är större... Så jag härdar ut och väntar på naturlig start!
    Ah, låter bra de :)
Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)