vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
var hos bm idag och hon sa att bebben inte är fixerad längre utan RÖRLIG! :O Kändes ju lite surt, känns som att jag tog ett stort kliv tillbaka och förossningen hamnade ännu längre bort..
var hos bm idag och hon sa att bebben inte är fixerad längre utan RÖRLIG! :O Kändes ju lite surt, känns som att jag tog ett stort kliv tillbaka och förossningen hamnade ännu längre bort..
jag trodde inte heller att de var möjligt men tydligen är fallet så. Jag är förstföderska så jag tyckte att de var riktigt konstigt men bm sa att de var inget att oroa sig över. tror inte heller att de dröjer ut förlossningen men de kändes så.. :(
Förresten, hur blir eta magar när ni har sd? Min blir nästan fyrkantig ;O
nu beger jag mig ut på en shoppingrunda och ett IKEA-besök - får hoppas på att de kanske skakar ner bebben lite så han kommer ut ;)
ha en trevlig fredagseftermiddag/kväll allihopa!
grattis till bebisen!! :D Kul att de har lett någonstans för nån utav oss ;)
Ingen bebis här inte. Hade riiiktigt ont igår kväll runt 21 ochtrodde verkligen att de skulle vara igång. Vi skulle på bio och på vägen dit så hade jag sån smärta bak i ryggen och illamående som verkligen inte ville släppa så jag tänkte att de är nog bäst att åka hem igen. Men så helt plötsligt så släppte de :O bara sådär. Hade lite onda sd under filmen men inget mer efter de.. :/
Grattis till alla er som har fått igång magarna - är en aningen avundsjuk på er ;)
Ja, jag ställer också in mig på de. Pratade med en tjej igår och hon sa att killarna åker snålstjuts så lång tid de bara kan ;) Men jag hoppas verkligen att jag slipper bli igångsatt! Är de någon av er som har blivit de? har hört att de värkarna gör ondare än vanliga? Inte för att jag har något att jämföra med men men ;)