Trötthet e semester..?
Undrar bara om jag är riktigt normal, eller vad man ska säga.. Jag är i 30 års åldern, fullt frisk, inga barn (än ..:) Har en bra relation sen snart 8 år tillbaka så jag har inte haft några känslomässiga "ups-and-downs" senaste åren, utan varit rätt glad o positiv, stabil, trivs på mitt jobb sen 4 år tillbaka etc. Så...
Nu har jag haft 3 v semester, varav 1 v i turkiet, 2 v hemma. Veckan i Turkiet blev rätt skön, mycket bad o en del aktiviteter, (men inte för mkt o stressigt). var där med min sambo + mina föräldrar. Dock, dagarna innan vi åkte, var riktigt stressiga o jobbiga..föröskte avsluta på jobbet innan semestern, min häst blev sjuk, ovanpå det så var jag o min sambo med i en budgivning ang. hus och fick det!! skrev kontrakt timmarna innan vi åkte till arlanda..bäddat för stress o trötthet - javisst!! Men positivt ända..
När vi kom hem från turkiet så har resterande 2 helt lediga veckor gått åt till få vår bostadsrätt i säljbart skick, kontakt med mäklare o nu ligger vår bostadsrätt på hemnet. Dessutom har vi fixat med lån o besiktning + lite andra saker avs. det nya huset. men, då dessa 2 semesterveckor enbart gick till detta, så har vi också kunnat ta det relativt lugnt. Visst vi har haft saker att göra varje dag avs. både försäljningen o husköpet , men också tid för mys, matlagning, lite vin o avkoppling på kvällarna.
Nu började jag jobba igen i torsdags, dvs bara tors-fre. Har kunnat haft en mjukstart på jobbet då det varit ganska lugnt. Jättetrevligt att träffa kollegor o sånt igen,det som var svårast var att komma upp på morgonen..;)
Idag är det lördag, och jag är helt slut, tog mig knappt ur sängen. Har lyckats ta en liten promenad, handlat lite, tittat på tv o sovit ute på gräsmattan på en filt (undrar var grannarna säger eg..hehe) Men jag har nästan aldrig upplevt mig själv såhär? helt utkörd, blir ngt orolig då jag tänker att efter semestern ska man väl vara i rätt ok form, utvilad etc? Finns det fler som känner som jag..? Hur gör ni? Skulle egentligen hälsat på några bekanta ikväll men orkar inte, har avbokat det.
kram