• Agdee

Morgonkåt

Fler än jag som är morgonkåt, och vad skulle ni helst göra åt det?

Jag skulle vilja ha en ordentlig avridning.....med efterföljande avsugning....

• Svar på tråden Morgonkåt
  • carlf

Anonym (...) skrev 2009-07-20 08:16:29 följande:

sambo i sumpan skrev 2009-07-20 08:13:39 följande:
    Min gangster har somnat här nere i soffan nu...så jag har iallafall en timme på mig att göra vad jag vill en våning upp... *ler*
    är det på min våning?
  • Anonym (...)
    carlf skrev 2009-07-20 08:20:53 följande:
    Anonym (...) skrev 2009-07-20 08:16:29 följande:
    är det på min våning?
    Det skulle du gilla va...?

Ska försöka mig på att binda fast hans händer, han sover väldigt djupt...sen ge honom en lång, retsam avsugning innan jag rider skiten ur honom....
  • Salmiak73

Morgonsex är skönast!
    Är som kåtast på morgonen och det händer att jag väcker min man med en avsugning eller att jag sätter mig på honom.
    Härligt när han hinner före också och jag vaknar av att han slickar mig.
    Sex är härligt skönt

• Buck gooter

Jag är grymt morgonkåt. Är aldrig så hård och grov som precis när jag vaknat. Det bästa är en lång djup avsugning och att sedan kunna somna om medan sambon går i duschen.

• Disan

Gillar också morgonsex, MEN det kan bara hända om jag råkar vakna innan barnen vaknar... Resten av dagen är jag ofta för trött för att tänka på att orka med sex

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Buck gooter

Kvällssex kan funka också,. När barnan somnat. Nu på sommaren har sambon gått och sexat sig hela dagarna på tex Kolmården. Hon har haft ny push up och ny top och klänning.

• carlf

Anonym (...) skrev 2009-07-20 08:23:11 följande:

Det skulle du gilla va...? Ska försöka mig på att binda fast hans händer, han sover väldigt djupt...sen ge honom en lång, retsam avsugning innan jag rider skiten ur honom....
    japp, det lät inte dåligt det du
  • Sedek

Anledningen till att morgonkåthet är rätt vanligt är hormonutsöndringar under natten, speciellt frisättningen testo. Därför är många morgonkåta, eller pissed off

Antingen eller. Man kanske ska börja fråga sin tilltänkta blivande partner om de är sura på morgonen...

• Schnauser

Nä, gillar inte sex på morgonen. Gud nåde den som försöker förföra mig, eller pockar på sex på morgonen.

Jag behöver SEMESTER! *utarbetad*
  • Anonym (kåt)

hehehe själv vaknade jag en gång mitt i natten å va super våt min fästman låg bakom mig så vad tror ni jag gjorde jo kände om han hadde bånge å ja de hadde han :P hehe så jag drog ner trosorna å hans kallingar å stoppa in den då vaknar han haha han älskade de :P

Svar på tråden Morgonkåt