Morgonkåt
Fler än jag som är morgonkåt, och vad skulle ni helst göra åt det?
Jag skulle vilja ha en ordentlig avridning.....med efterföljande avsugning....
Fler än jag som är morgonkåt, och vad skulle ni helst göra åt det?
Jag skulle vilja ha en ordentlig avridning.....med efterföljande avsugning....
Anonym (...) skrev 2009-07-20 08:16:29 följande:
Morgonsex är skönast!
Är som kåtast på morgonen och det händer att jag väcker min man med en avsugning eller att jag sätter mig på honom.
Härligt när han hinner före också och jag vaknar av att han slickar mig.
Sex är härligt skönt
Jag är grymt morgonkåt. Är aldrig så hård och grov som precis när jag vaknat. Det bästa är en lång djup avsugning och att sedan kunna somna om medan sambon går i duschen.
Gillar också morgonsex, MEN det kan bara hända om jag råkar vakna innan barnen vaknar...
Resten av dagen är jag ofta för trött för att tänka på att orka med sex ![]()
Kvällssex kan funka också,. När barnan somnat. Nu på sommaren har sambon gått och sexat sig hela dagarna på tex Kolmården. Hon har haft ny push up och ny top och klänning.
Anonym (...) skrev 2009-07-20 08:23:11 följande:
Anledningen till att morgonkåthet är rätt vanligt är hormonutsöndringar under natten, speciellt frisättningen testo. Därför är många morgonkåta, eller pissed off
Antingen eller. Man kanske ska börja fråga sin tilltänkta blivande partner om de är sura på morgonen...
Nä, gillar inte sex på morgonen. Gud nåde den som försöker förföra mig, eller pockar på sex på morgonen. ![]()
hehehe själv vaknade jag en gång mitt i natten å va super våt min fästman låg bakom mig så vad tror ni jag gjorde jo kände om han hadde bånge å ja de hadde han :P hehe så jag drog ner trosorna å hans kallingar å stoppa in den då vaknar han haha han älskade de :P