• Agdee

Morgonkåt

Fler än jag som är morgonkåt, och vad skulle ni helst göra åt det?

Jag skulle vilja ha en ordentlig avridning.....med efterföljande avsugning....

• Svar på tråden Morgonkåt
  • Anonym

Anonym (kåt) skrev 2009-07-20 14:27:01 följande:

hehehe själv vaknade jag en gång mitt i natten å va super våt min fästman låg bakom mig så vad tror ni jag gjorde jo kände om han hadde bånge å ja de hadde han :P hehe så jag drog ner trosorna å hans kallingar å stoppa in den då vaknar han haha han älskade de :P
  • Anonym

den känslan på morgonen går inte att beskriva. det är bara helgerna jag får, för på vardagar går min fru upp tidigare än mig. men en hade jag sex på jobbet tidigt n morgon med en kollega. (dock en man) jag var så himla k*t som han, det var verkligen skönt. men den hemligheten har jag begravt, när kollegan flyttade uppåt i landet. så min fru vet inget.

• Anonym (kåt)

Anonym (kåt) skrev 2009-07-20 14:27:01 följande:

hehehe själv vaknade jag en gång mitt i natten å va super våt min fästman låg bakom mig så vad tror ni jag gjorde jo kände om han hadde bånge å ja de hadde han :P hehe så jag drog ner trosorna å hans kallingar å stoppa in den då vaknar han haha han älskade de :P
    haha du har inte funderat på om det var han som pillat igång dig i sömnen... det händer att min man gör det ibland..han kan själv vakna av att han håller på o pillar för fullt
  • Anonym (kåt)

Älskar morgon sex,grymt skönt!!

• Anonym (kåt)

kanse han gjorde vore itne första gången den kåtbocken

• Anonym (lillan)

Hmm.... min sambo pratade mycket i början om hur mysigt det skulle vara om jag väckte honom med en avsugning.
    Jag har försökt 2 gånger att väcka honom på detta härliga vis och båda gångerna har slutat likadant...

Jag åker på en smäll och har sedan en jävligt sur och trött man i sängen....

Tack för den, liksom. Otacksamma man!

Don't ask for it if you can't handle it!

• figurehead

Anonym (lillan) skrev 2009-07-21 11:30:15 följande:

Hmm.... min sambo pratade mycket i början om hur mysigt det skulle vara om jag väckte honom med en avsugning. Jag har försökt 2 gånger att väcka honom på detta härliga vis och båda gångerna har slutat likadant... Jag åker på en smäll och har sedan en jävligt sur och trött man i sängen.... Tack för den, liksom. Otacksamma man! Don't ask for it if you can't handle it!
    Eh, klappar han till dig?
  • Anonym (lillan)
    figurehead skrev 2009-07-21 11:39:01 följande:
    Anonym (lillan) skrev 2009-07-21 11:30:15 följande:
    Eh, klappar han till dig?
    Ena gången spraka han mig och andra putta han till mig. det var inte så jätte hårt så att jag blev skadad eller så. :)

Men jag kommer nog inte försöka överraska en sovande kille med en avsugning igen, om man säger så. ;)
  • figurehead

Anonym (lillan) skrev 2009-07-21 16:17:36 följande:

Ena gången spraka han mig och andra putta han till mig. det var inte så jätte hårt så att jag blev skadad eller så. :) Men jag kommer nog inte försöka överraska en sovande kille med en avsugning igen, om man säger så. ;)
    Ok, tyckte hans reaktioner var lite överdrivna om man säger så. Knappt så han förtjänar några avsugningar över huvudtaget.
  • Anonym (ohmygod)

jag kan säga att jag är kåt dygnet runt men mestadels på morgonkvisten,
    jag är ung tjej men jag tror att jag har hört att det är rätt många tjejer som är kåtare på morgonen än på kvällen..
    min sambo är kåtare på kvällen än på morgonen så här får man kompromissa!

• Anonym (försökt)

Jag är ofta sugen på morgonen, men det är ju sällan det finns tid för sex just då!

Min sambo har en fantasi om att vakna av att jag rider honom/suger av honom, en fantasi som jag gärna skulle uppfylla åt honom. Problemet är att karlsloken uteslutande sover på mage!{#lang_emotions_wink}

• Anonym (lillan)
    figurehead skrev 2009-07-21 17:38:07 följande:
    Anonym (lillan) skrev 2009-07-21 16:17:36 följande:
    Ok, tyckte hans reaktioner var lite överdrivna om man säger så. Knappt så han förtjänar några avsugningar över huvudtaget.
    Jo jag kan hålla med om att de är lite överdrivna.
    Efter första gången så bad han om förlåtelse och att jag skulle göra det igen.

Och så gör han samma sak igen!

Hmmm nej du. Den där går jag inte på en tredje gång iaf. ;)
  • Anonym (foxy)

Är också morgonkåt, finns inget bättre än att ha sex medan man är nyvaken. Min man är tyvärr inte alls kåt på morgonen, bara kvällar för hans del. Men det funkar det också Tur att jag är lite småkåt mest hela tiden...

• Fanatic

för mig funkar de närsom.. bara man har tid, eller iofs, annars kan de ju bli en snabbis ;)

• Anonym (morgonpigg)

Denna tråd för tankarna till följande gamla ordspråk i ny tappning;

"Morgonstånd har guld i mund"

Svar på tråden Morgonkåt