välkommen i gänget gosnosens mamma
Oj sofie och laura
Jag trodde att det bara var jag som fick ett sådant bemötande på CP-tråden. Jag kunde skriva inlägg efter inlägg men ingen svarade eller kommenterade. Som när Nelia kröp för första gången och jag höll på att spricka av stolthet. Jag som länge hade varit orolig att tjejerna aldrig skulle lära sig det utan bli rullstolsbundna för livet. Då jag berättade att hon hade krupit på tråden var det en som svarade kort "Go girl go". Alla andra fortsatte sina diskussioner som om jag inte fanns.
Jag kan förstå att det kan vara svårt för de andra när mina barn gör enorma framsteg och deras barn inte gör det, att det finns avundsjuka. Men tråden heter ju för sjutton "CP-prinsar och prinessors SKRYT-tråd". Jag kände att det var okej att skryta om barnet hade smakat på en ny konsistens men inte om barnen hade börjat krypa.
Jag håller med Written fiction; Låt inte någon annan säga till dig om det är rätt eller fel att skaffa barn igen. Vad var det hon sa till dig om jag får fråga?
Så du följde mig och tvillingarna? Jag blir rörd. Läste du min blogg då? Så din Leo var runt halvåret när mina tjejer föddes då?
Och visst är vi glada över att våra ungar finns hos oss överhuvudtaget. Motoriken är ju en småsak i jämförelse med hur det kunde ha gått. Leo visar ju att han kan gå med lite hjälp, nu är det bara modet och balansen som han behöver för att släppa taget.
KRAM