• ma och pa till en ängel

    Så JÄVLA arg *gråter*

    Ursh,vad ledsen och arg jag är nu!
    Måste bara få skriva av mig.

    Idag när jag kom till graven (åker alltid dit innan jag går till jobbet).
    Jag ser graven från långt håll och då får jag en fruktansvärd syn. När jag sen kommer närmare så ser jag vad NÅGON eller NÅGRA har gjort!
    Maximus kors med hans namn på var uppdragen ur jorden och låg på gångvägen. Hans nallebjörn av mossa var helt förstörd, det såg ut som om någon hade trampat på den.
    Kortet på hans fötter var borta och hjärtat av glas hittade jag en bra bit därifrån + att alla blommor jag hade planterat var uppdragna och hans lykta var sönderslagen!

    Hur kan någon göra så här!!!!!!!!

    Vad ska jag göra? Ska jag polisanmäla? Jag tog kort på förödelsen, så jag har "bevis".

    Från en väldigt ledsen mamma!
    Storasyster -03 Storebror -07 *Lillebror -09*
  • Svar på tråden Så JÄVLA arg *gråter*
  • Weezy

    Ta kontakt med polisen och de som ansvarar över kyrkogården.. de borde kunna hjälpa dig.. Usch vilka människor jag blir så besviken och ledsen samtidigt..

  • sofie och laura

    Men Herre gud finns det såna elaka människor som gör ngt sådant??

    Jag hade blivit helt förkrossad arg ledsen frustrerad...

    Lider bara nu med dig kramar om massor

  • Vilja 71

    Åhh vad ledsen jag blir när jag läser! Jävla idioter det finns!!!!! Hur fasen kan man kränka någon så???
    Polisanmäl och kontakta oxå de ansvariga på kyrkogården!

    Många varma styrkekramar!

  • Fru Brastad

    Fy så arg jag blir....förstår att du är jättelessen och otroligt arg!! Hadde jag sett något sånt så hadde jag gjort mig olycklig på dessa personer,hur kan de ge sig på gravar!
    *massor av kramar till dig*

  • Stark Längtan83

    men usch lilla maria!!fy f-n vilka svin hur kan man??(förlåt för att jag svär) STACKARS DIG *KRAMAR OM* för inte så länge sen var det nån som varit på vår grav med men de hade "bara" tagit polisbilen som vi ställt på graven. Fy vad ledsen jag blir nu..

  • Snuttetrasan

    Jag har inte tillräckligt med ord för att beskriva hur illa jag tycker om sådana människor. Om inte ett litet barns grav är "heligt", vad är det då?

    Tänker på er!

  • Beckah82

    *mår illa*

    Måste vara någon med grava psykiska störningar som tar sig till något sådant. jag vill inte ens veta hur fruktansvärt det måste kännas för dig

    Självklart ska du anmäla. Detta är ett brott!

    Varmaste kramar!


    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Hoppsan BF 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • MY2004

    Det måste vara små "SKITUNGAR" som gör så, jag blir så ledsen när jag läser om det, men se att de inte förstår bättre. Försök att inte ta det personligt. kram!

  • ma och pa till en ängel

    Tack så hemskt mycket för era fina ord!
    Jag har nu varit inne på polisstationen och anmält. Jag lämnade också in bilderna som jag tog! Det var en renslump jag tog med kameran i dag, tänkte fota graven och sätta in här bilder.

    Men hur troligt är det att man får fast de som har gjort det här?
    Tror inte att poliserna lägger ner så mycket energi på att få fast personerna! De lovade iaf att de skulle börja patrollera mer ofta där.
    Var också till expiditionen på kyrkogården och sa att de måste går något så att det inte händer igen. Hon sa att jag inte var den första som hade varit inne där i dag och berättat samma sak! Det hade visst blivit vandaliserat på många gravar i natt. Så nu skulle de ha möte i eftermiddag och begära att ett vaktbolag ska åka runt hela nätterna ett tag. Men då kan man ju undra vad "ett tag" är för något?

    Jag var sedan till blomsteraffären och berättade vad som hade hänt och ville att de skulle göra en ny nalle till han! Men då är dom så gulliga där att de tyckte att det var så hemskt de som hade hänt att de ville göra en ny nalle helt gratis (nallen går att se i mitt galleri).
    Oj, vad glad jag blev!

    Ska det verkligen vara meningen att man inte ska ha några saker på sitt barns grav eller ha några blommor?

    Känner mig nu så jävla maktlös, jag vill igentligen sitta där brevid hans grav och vakta hela tiden! Men det kan man ju inte göra.


    Storasyster -03 Storebror -07 *Lillebror -09*
Svar på tråden Så JÄVLA arg *gråter*