- En sorts vattenbalong formad som ett "rör". Man kunde typ stoppa in något i ena änden och "rulla" balongen så att grejen kom ut i andra ändan. Jag var väl nio år när jag fick den som leksak och det absolut första jag tänkte på var ju att det var något som man skulle stoppa kuken i. Det var dock innan jag kunde komma, men jag hade lite trevligt med den.
- "Strumpfitta". Sockor med plastpåse inuti och tejp runt. Lägg den mellan madrasserna i en dubbelsäng, i med lite olja och sedan är det bara att köra.
- Pringles-rör med två disksvampar i. Plastpåse i mitten. Absolut mest fitt-känsla hittills. Både den här grejen och "strumpfittan" skulle vinna på att ha latex i stället för plast, men jag tänker inte gå och handla bara för att göra fejk-fittor. Har - tro det eller ej - varit i förhållanden med regelbundet sex och ÄNDÅ gjort de här grejerna. :/
Har även använt saker i analen. Liten saltgurka med kondom och morötter med kondom. Till sist slog jag på stort och skaffade en dildo. Har även börjat rikta duschstrålen mot analen när jag duschar och grejen är att jag nästan KOMMER då. Är medelålders och upptäcker detta först nu.