• Anonym (T)

De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)

Nyfiken på va folk håller på med där ute..

Såååå, helt ärligt, vad är de absolut konstigaste du nånsin onanerat med????????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-20 12:36
    Eftersom det verkar vara oklart för några så uppdaterar jag..

Vad är DET konstigaste du onanerat med????
  • Svar på tråden De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)
  • Anonym (Hm?)
    Anonym (svarvarn) skrev 2014-06-18 14:01:05 följande:

Haha de konstigaste jag har haft de är en trä dildo som jag svarvade i slöjden i nian :)

Vilken ursäkt använde du?
  • Anonym (Tjej vattenstråle)

Jag upptäckte av en ren slump det skönaste jag någonsin fått i en simhall. Jag drog mig längs kanten på bassängen, och helt plötsligt så kom den där hårda strålen mot klittan under vattnet. Jag antar att det är för att dels få nytt vatten och dels rensa det som finns i eller något. Jag minns hur jäkla skönt det var när strålen sköt mot klittan och att jag lite diskret höll mig i kanten och tryckte kroppen närmare strålen. Det är lite som att ha duschm,unstycker mot klittan, fast hårdare och mindre stråle. Jag gillar simhallar, haha :)

Ligger och onanerar nu med minnet av strålen i huvudet ;)

• Pillare
    Anonym (Tjej vattenstråle) skrev 2015-01-22 12:45:42 följande:

Jag upptäckte av en ren slump det skönaste jag någonsin fått i en simhall. Jag drog mig längs kanten på bassängen, och helt plötsligt så kom den där hårda strålen mot klittan under vattnet. Jag antar att det är för att dels få nytt vatten och dels rensa det som finns i eller något. Jag minns hur jäkla skönt det var när strålen sköt mot klittan och att jag lite diskret höll mig i kanten och tryckte kroppen närmare strålen. Det är lite som att ha duschm,unstycker mot klittan, fast hårdare och mindre stråle. Jag gillar simhallar, haha :)

• Anonym (Ojojoj)

- En sorts vattenbalong formad som ett "rör". Man kunde typ stoppa in något i ena änden och "rulla" balongen så att grejen kom ut i andra ändan. Jag var väl nio år när jag fick den som leksak och det absolut första jag tänkte på var ju att det var något som man skulle stoppa kuken i. Det var dock innan jag kunde komma, men jag hade lite trevligt med den.

- "Strumpfitta". Sockor med plastpåse inuti och tejp runt. Lägg den mellan madrasserna i en dubbelsäng, i med lite olja och sedan är det bara att köra.

- Pringles-rör med två disksvampar i. Plastpåse i mitten. Absolut mest fitt-känsla hittills. Både den här grejen och "strumpfittan" skulle vinna på att ha latex i stället för plast, men jag tänker inte gå och handla bara för att göra fejk-fittor. Har - tro det eller ej - varit i förhållanden med regelbundet sex och ÄNDÅ gjort de här grejerna. :/

Har även använt saker i analen. Liten saltgurka med kondom och morötter med kondom. Till sist slog jag på stort och skaffade en dildo. Har även börjat rikta duschstrålen mot analen när jag duschar och grejen är att jag nästan KOMMER då. Är medelålders och upptäcker detta först nu.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Ojojoj) skrev 2017-06-10 16:06:12 följande:

- En sorts vattenbalong formad som ett "rör". Man kunde typ stoppa in något i ena änden och "rulla" balongen så att grejen kom ut i andra ändan. Jag var väl nio år när jag fick den som leksak och det absolut första jag tänkte på var ju att det var något som man skulle stoppa kuken i. Det var dock innan jag kunde komma, men jag hade lite trevligt med den.

- "Strumpfitta". Sockor med plastpåse inuti och tejp runt. Lägg den mellan madrasserna i en dubbelsäng, i med lite olja och sedan är det bara att köra.

- Pringles-rör med två disksvampar i. Plastpåse i mitten. Absolut mest fitt-känsla hittills. Både den här grejen och "strumpfittan" skulle vinna på att ha latex i stället för plast, men jag tänker inte gå och handla bara för att göra fejk-fittor. Har - tro det eller ej - varit i förhållanden med regelbundet sex och ÄNDÅ gjort de här grejerna. :/

Har även använt saker i analen. Liten saltgurka med kondom och morötter med kondom. Till sist slog jag på stort och skaffade en dildo. Har även börjat rikta duschstrålen mot analen när jag duschar och grejen är att jag nästan KOMMER då. Är medelålders och upptäcker detta först nu.

Intressant med duschen.. sprutar du utanpå eller hur gör du? Tar du av munstycket eller?
  • Anonym (Ojojoj)
    Anonym (Kille) skrev 2017-06-13 21:51:24 följande:

Intressant med duschen.. sprutar du utanpå eller hur gör du? Tar du av munstycket eller?

Behåller munstycket på. Svaga strålar direkt på analöppningen är ljuvligt. Men man får inte vara nödig, för det som händer är att analen öppnar sig lite. Mem det är skönt!
  • sävaldson

Runkat med mosters trosor runt kuken samtidig som jag höll (gned) hennes bh med andra handen och sniffade på hennes parfymerade sjal .  14-15 år

• Anonym (Runka balle)

Testade en termos med kokta makaroner när jag var ung. Ingen höjdare.

Men annars med syrrans trosor när man var tonåring är väl med konstigt.

• holidodi
    shandy skrev 2014-10-05 16:36:25 följande:

Duschen

Hand duschen

Kranen på duschen

Eltandborste (first love när jag va typ 11 Härligt!)

Spray deo flaska

Roll on deo flaska

Cola flaska

Banan

Gurka

Morot

Olika köksredskap

Olika verktyg

Hårborste

Olika sminkredskap

Pennor

Skaftet på tandborsten

Dammsugaren

Playstation kontroll

Telefon

Mammas dildo när jag var 13-14

Vibrerande rakhyvelskaft

Sängknopp

Gnidit mot dynor osv.

Matolja

Lotion och shampo flaskor

Byxsömmen har jag dragit spänt mellan blygdläpparna och suttit och gnidit mig medan min handledare förklarat massa grejer på arbetsprövningen haha

Glass skopa på glasskiosk jobbet

Bubbelbads stråle på simhallen

Duschen på simhallen(fan vilket skönt tryck strålen har där)

flyt leksak på stugan i sjön lite längre bort från syskonen haha

Honung

Fan vad kåt jag blev. MÅSTE pröva elvispen när killen sticker till skolan imorgon!

men inte slanggurka. Jag är lite förvånad.
  • Anonym (Drac)

Runkat medans mammas dildo vaeit på högsta vibration mot kuken, även haft på mig någons använda trosor medans man runkat

• Hejhjälpmig

Mammas ryska docka (sån man skruvar isär) i vardagsrummet med hela familjen i hemma. Hade väl tråkigt. Det var riktigt spännande hur jag hann skyla mig med klänningen och inte få honom att se hur jag hade dockan halvvägs upp i slidan,

Att jag inte kunde låta bli morötter var väl inte konstigt men gjorde sallad av dom eftersom jag redan skalat. Det var riktigt pirrigt att se pappa och brorsan äta salladen från dag ett...

• Amandagoh
    Anonym (Tjej vattenstråle) skrev 2015-01-22 12:45:42 följande:

Åhh skönt de låter
  • Amandagoh
    Anonym (Flicka) skrev 2009-08-18 23:30:00 följande:

När jag bodde hemma använde jag en av mina gamla dockor.. Jag lade mig på golvet med dockans huvud mot klitoris och juckade och gled mig mot huvudet ... Skööönt.

Ibland tog jag en gästhandduk och rullade ihop tajt och så gjorde jag samma sak med den som med dockan :)

det har jag med gjort! 

dockan så som du skriver. Det var när jag hade blrjat onna på riktigt hela vägen till orgasmer

• Andyman

Runtkuken
    Trosor. 

Strumpor. 

Bh.

I urinröret. 
    Min tungpiercing plockade jag ut gjorde rent och tryckte ner i urinröret.

Tops.

Godisar, de smala i bridgeblandningen. 

Sked.

I röven
    Toalettpappershållare i trä.

Petflaskor.

Glasflaskor, 33 cl och en champagneflaska. 

Gurka.

Morötter. 

Falukorv.

Ficklampa. 

Tandborste.

Rakhyvel som vibrerar. 

Shampoflaska.

Deo flaska och burk. 

Svar på tråden De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)