• llinaa

sveriges tråkigaste stad. vilken är de?

sveriges tråkigaste stad. vilken är de? o varför

• Svar på tråden sveriges tråkigaste stad. vilken är de?
  • Undret Gilan
    Spicy Women skrev 2009-07-24 22:12:11 följande:
    skara. fy vilken död stad.
    Död kanske men mycket vacker och lång historia bakom sig. Är man intresserad av kultur och historia är det en fin stad.
    Trevligt folk, mkt trevliga ungdomar som går på MOP, Skara sommarland, Axvalla, Mysig innerstad med litet torg,gamla hus och små affärer.
    ~~¤*Förlovad*¤~~
  • Undret Gilan
    Viewsonic skrev 2009-07-25 13:32:53 följande:
    Undret Gilan skrev 2009-07-25 13:32:04 följande: Vaddå nya Sthlm?
    De tror att Skövde inom snart kommer bli Sveriges största och mest attraktiva stad och om inte allt för lång tid tom bli Sveriges huvudstad.{#lang_emotions_tongue_out} De tror även att alla nya moden startar just i Skövde och att resten av världen härmar dom.
    ~~¤*Förlovad*¤~~
  • Viewsonic

Undret Gilan skrev 2009-07-25 13:40:58 följande:

De tror att Skövde inom snart kommer bli Sveriges största och mest attraktiva stad och om inte allt för lång tid tom bli Sveriges huvudstad. De tror även att alla nya moden startar just i Skövde och att resten av världen härmar dom.
    Men säkert, ha ha, tror nog att Göteborg ligger några mil framför i så fall.
  • Undret Gilan
    Viewsonic skrev 2009-07-25 13:51:35 följande:
    Undret Gilan skrev 2009-07-25 13:40:58 följande: Men säkert, ha ha, tror nog att Göteborg ligger några mil framför i så fall.
    Japp antagligen men det tror inte de som bor där.:)
    ~~¤*Förlovad*¤~~
  • Den lilla onda

Tätorten Finspång! Finns en anledning till att "Fucking Åmål" skulle hetat "Fucking Finspång" om Lukas fått som han ville. Dock tackade denna knastertorra tätort nej. ( De förtjänar inte att bli kallad stad, har aldrig haft stadprivilegier)

• Pruttiluskan

Regniga Borås där stort sett alla håller sig till sina "gäng"...drygt folk för det mesta!

• Sedek
    Pruttiluskan skrev 2009-07-25 14:40:16 följande:
    Regniga Borås där stort sett alla håller sig till sina "gäng"...drygt folk för det mesta!
    Borås, Borås, en sån underbar plats Jag älskar Borås, men så har jag mina orsaker.

Vad menar du med drygt?
  • Pruttiluskan
    Sedek skrev 2009-07-25 22:36:35 följande:
    Borås, Borås, en sån underbar plats Jag älskar Borås, men så har jag mina orsaker.Vad menar du med drygt?
    "Knepigt"
  • Sedek
    Pruttiluskan skrev 2009-07-25 22:41:11 följande:
    "Knepigt"
    Haha, mitt svar eller boråsare...? men så är jag ju en i grund och botten också så det kanske inte spelar någon roll vad du menade.

Nu när man fått distans så kan jag kanske hålla med. Men man kan väl aldrig riktigt gå med på att inte tycka om den stad man kommer ifrån, eller hur? Oavsett hur knepig den är.
Svar på tråden sveriges tråkigaste stad. vilken är de?