• Svar på tråden FarmWille - FB
  • vickis75
    panzermensch skrev 2009-08-17 09:45:26 följande:
    Är det bara för mig grannarna ibland inte dyker upp nere på sidan? I den där grannlistan? För jag måste gå in under my neigbours för hitta folk fast jag har tommaplats
    Det tar ett tag innan de dyker upp i listen nedtill ibland har jag märkt.
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • panzermensch
    vickis75 skrev 2009-08-17 10:37:52 följande:
    Det tar ett tag innan de dyker upp i listen nedtill ibland har jag märkt.
    Okej bra

Jag får inte adda fler idag så adda gärna mig Försöker lära mig och försöker skicka gåvor just nu haha
  • vickis75
    panzermensch skrev 2009-08-17 10:48:11 följande:
    Okej bra Jag får inte adda fler idag så adda gärna mig Försöker lära mig och försöker skicka gåvor just nu haha
    Jag får inte heller adda fler. Verkar hålla i sig mer än 1 dag... *surar* Gåvorna har inte heller nollställts från igår.

Så nu spelar jag lite "Country Story" i brist på annat.
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • Flutterby

Har inte läst hela tråden, så ni kanske redan pratat om detta, men hur får man mera cash? Alltså inte coins, utan "sedlarna"? Har sett att man kan köpa dem, men så desperat är jag inte!

• hadeel

han inte ta fåret ! :O hehe hur kommer den till en?

• luzorsus

ibland dyker det upp ett får när du loggar in på din sida...........då kan du hjälpa det...och så kan nån annan komma in och adoptera det Jag kund då inet adoptera mitt eget får..

• luzorsus

ser att man kan delta i tävlingar etc för att få coins...någon som vet någon som är att rekomendera?

• delifi2
    Flutterby skrev 2009-08-17 13:36:37 följande:
    Har inte läst hela tråden, så ni kanske redan pratat om detta, men hur får man mera cash? Alltså inte coins, utan "sedlarna"? Har sett att man kan köpa dem, men så desperat är jag inte!
    gå in på fliken eran more cash eller nåt sånt heter den, längst tillhöger.
    scrolla ner, där finns vissa erbjudanden men se till att läsa villkoren NOGA så att du inte binder upp dig på nåt.

man får inte så mycket mer men lite
Svar på tråden FarmWille - FB