• Svar på tråden FarmWille - FB
  • krakel

jag undrar egentligan va det går ut på.. när man kan bygga hus ch silos osv ska man använda det då???

kan man vattna eller växer det bara av sig själv??

nån mening med att skena run ibland väterna

hur fåt man mer pengar dvs sedlar??

• Jesster

Har du vänner med samma applikation kan du lägga till dom som grannar och så kan ni skicka träd och djur mellan er. Träden du får sätter du på åkern och såsmåningom så blir det frukt på träden och djuren kan du också få pengar av när du får dun av anden, tryffel av grisen o.s.v.

Det går egentligen inte ut på mer än att plantera saker, få pengar och köpa saker för att göra snyggt

Just det, de vänner du har som grannar kan du besöka varje dag och där få lite pengar också.

Den som söker han finner - www.google.se
  • krakel

men hur får man sedlar då??? jag får bara mynt och det kan man ju inte köpa hus etc för???

• Jesster

Alltså, sedlar är riktiga pengar som du själv för över med Paypal eller Visa och det rekommenderar ja inte. Rikgit SÅ kul är inte spelet Mynten får du gratis genom spelet.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Bagarberta

De flesta hus kan du köpa med mynt! Men det krävs många!

• krakel

haha nej misstänkte det ... såg det då jag sappa runt lite.. nej det år bli mynt..

undrar om nån vet hur lång tid skördenhåller sig när den är färdig ??? flera som dött för mig....

• Bagarberta

Jag tror att den håller sig lika länge som det tar för den att växa....men det är en obekräftad teori från min sida!

• krakel

oki.. ja har inte en aning faktiskt.. men en massa döa gubbar imorse dör fick man för att man odlar snabbt för att få lite money bättre lägga lite mer på långtida växter...

ska odla på lite gubbar och sen ikväll odla lite segare saker....

va tycker ni är bäst att odla??? har ni hus??? andra byggnader???

Svar på tråden FarmWille - FB