babykläder m.m på Gekås
Vi ska iväg till Gekås, Ullared den 1/8 och jag undrar nu om man kan få tips på vad man kan handla där. Finns där tex någon bra bärsjal, kläder m.m. Tacksam för alla tips.
Vi ska iväg till Gekås, Ullared den 1/8 och jag undrar nu om man kan få tips på vad man kan handla där. Finns där tex någon bra bärsjal, kläder m.m. Tacksam för alla tips.
Tack för tipsen. Vi har det mesta inhandlat faktiskt och barnrummet står nästan färdigt. Det som är kvar att inhandlas är lite fler bebiskläder, en bärsjal eller sele och hygienprodukter. Men hygienprodukter köper jag några veckor innan BF som är den 12/10. Ska bli spännande och se vad de har för utbud.
Igår lördag var vi på Gekås och jag blev jättebesviken på sortimentet de hade bland babykläder. Inte mycket alls och dessutom var det mesta i storlek 62. Inga roliga mönster heller utan mest små börjnar eller kaniner på allt och det vill vi inte ha så mycket av. Vi köpte några bodys, babyvantar, babymössor, strumpor, bitring, nagelsaxset till bebis samt lite till.