Inlägg från: AnneVikstrand |Visa alla inlägg
  • AnneVikstrand

Ni med Emmaljunga vagnar

Fick idag ett ramaskri när jag berättade att vi köpt en Emmalunga vagn. Hon hade minsann hört att hennes kompis vagn lätt vickade när dom hängde skötväskan på handtaget?!

Jag har hört att detta har hänt någon gång. Men aldrig Emmljunga? Att en Emmaljunga edge duo vickar? Har ni varit med om det?

• Svar på tråden Ni med Emmaljunga vagnar
  • AnneVikstrand
    MassiiMotoo skrev 2009-07-24 20:12:33 följande:
    Nej, det måste vara en tung skötväska hon har för att den ska välta....
    Ja jag blev helt förvånad. Den tunga vagnen skulle vicka av en skötväska?!

Okej, men det kanske var en lätt vagn och en extremt tung skötväska.. Men nää.. tycker det lär helt mysko..
  • AnneVikstrand
    LindaLii skrev 2009-07-24 20:13:29 följande:
    Jag har en crossway och den är ju t.o.m lättare och inte en chans att den vickar om skötväskan inte är ENORMT tung.  Emmaljunga är ju rena pansarvagnarna och fördelen är ju just att de är stabila!
    Nej, det är ju därför vi har köpt Emmaljunga, för att vi vill ha en "teräng vagn"..
  • AnneVikstrand
    MassiiMotoo skrev 2009-07-24 20:16:16 följande:
    Fast om barnets vikt balanserar det så ska den inte välta liksom. Det är om de inte finns något barn i vagnen då välte vagnen ja. De gör mina om jag har en väldigt tung väska hängd och ingen av mina ungar sitter i. Annars nej. jag hade både en cerox och en scooter och ingen har vält trots tunga väskor
    Ja, men jag reagerade på att vagnen skulle vicka med barnet i. Så illa lät det. Vi var väl galna som hade beställt en Emmljunga vagn ungefär. :s
  • AnneVikstrand
    MassiiMotoo skrev 2009-07-24 20:20:55 följande:
    Nej nej de tror jag inte så länge inte väskan väger vääääldigt mkt. Men nej.
    Jag har då verkligen inte tänkt packa den med tegelstenar, så det går nog bra :)
Svar på tråden Ni med Emmaljunga vagnar