Inlägg från: BebbanEbban |Visa alla inlägg
  • BebbanEbban

fästingvaccinering?

hej det är min killes pappa som faktiskt uppfunnit den lilla rackarns fästinplockaren ,som man tar bort fästingar på kroppen med.... häftigt va??
    Jo det jag skulle säga är att när man är liten är det inget farligt att få fästingar , det kan nämligen vara ganska bra....'
    Man får inte vaccinera barn under tre år tror jag det var ,oxå därför att det var onödig ,eftersom barn inte får samma sjukdomar som vuxna!!! kolla gärna in på min killes hemsida å läs lite!!! info@genttrade-ab.se lycka till!!!!!!!

• BebbanEbban

Kostnad är ca 300 kr per gång å på ett år ska du ta två eller tre sprutor för att det skyddet ska sitta,tror det sitter ca 3-4 år...

• BebbanEbban

jag tycker det är så onödigt att vaccinera små barn mot det när dom ändå inte blir sjuka av det..... väldigt onödigt,...

• BebbanEbban

nä min killes pappa är det som uppfunnit fästingplockaren så han är ju väldigt insatt, det 'r tydligen så att barn inte har anlag eller vad det heter för att få tbe innan tre års ålder därför sak man ju inte vaccinera dem i onödan!!

• BebbanEbban

det kan tillåmed vara så att om barn får fästingar när dom är små så kan det bli så att dom inte sätter sig lika lätt på dem när dem blir stora!!!!

Svar på tråden fästingvaccinering?