Anonym (orolig) skrev 2009-07-27 18:57:46 följande:
Jag dricker och kissar jävligt mycket faktiskt.... Har gjort det ett bra tag... Vad mystiskt, jag har varit med om exakt samma som du. Jag letade också efter stickningar och dan efter kom dom! Shit... Vad har vi för fel.... Vad sa läkaren då? Kan det vara stress? Har du det konstant? Mina fötter domnar/sticker hela tiden.
ha ha ha!!
a soulmate
men jag jag fick min diabetes drack jag kanske 5 liter vatten per dag, hade en kanna vatten framme jämt, och är det så att man har så högt socker att man är törstig kommer det snabbt. det går inte att dricka 6-7 liter varje dag i många dagar förns du känner att du är halvdöd och måste åka in.
men vad märkligt att du också fick detta, jag har läst på många ställen att det kan vara psykiskt, samt magnesiumbrist och B12.
jag har vart hos min endokrinolog (docent och överläkare) och han kände under mina fötter med en grej och frågade - känner du det här?
och mina reflexer.
ms trodde han inte jag hade fått och inte detta pga diabetesen.
han sa "stress och dålig sömn" och verkade inte alls oroad.
jag tror inte att vi inbillar oss att vi känner detta, för det gör vi ju, men att vi tänker på vissa saker så pass mycket att symptomen verkligen uppträder.
shit nu känns det som att min högerhand börjar sticka och kännas lite domnad, fan jag har nog fåt ms ändå!