Inlägg från: Cissi nu är det dax |Visa alla inlägg
  • Cissi nu är det dax

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Hej!

Jag hakar också på. Jag har två barn sen tidigare, tvilling-pojkar på 15 månader och väntar tillökning i början på mars. Vet ännu inte om det är 1 eller 2 småttingar. Jag hoppas på 2

Vi bor i Handen, sen 1,5 år tillbaks, jag , min man och mina barn. Jag heter Cecilia och är 30 år.

Jag ska ärligt erkänna att jag inte orkar med några jätte-långa promenader. Vagnen + barn väger en del och konditionene är inte vad den en gång var... Men jag träffas gärna under lite andra omständigheter, typ LÅNGSAMMA promenader , fika eller nåt annat trevligt.

Ni som har lite äldre barn; ska ni ha era barn hemma tills ni har blivit vaccinerade?

Kram på er!

• Cissi nu är det dax

För min del spelar det absolut ingen roll. Jag kan när som. Mannen jobbar visserligen bara varannan vecka men jag tror inte han är så jätte-intresserad av att hänga med en massa morsor

Nåt som däremot skulle passa för mig är någonstans lite inringat. Killarna är grymt nyfikna så dom springer runt en hel del och det blir mycket jaga... Gärna åt varsitt håll

• Cissi nu är det dax

Är Eskilsparken samma som "gropen"? Jag kan säga att mina vänder inte kommer tillbaks Men bara det är lite öppna ytor så jag kan se båda så är det lugnt.

Den 17 funkar för mig. Men skulle det möjligtvis funkar med em för er? Säg 14-tiden? Mina sover någonstans mellan 11-13 och direkt efter det är det lunch... Skulle vara enklare om dom åt hemma så kommer vi sen.
    Vad säger ni andra?

• Cissi nu är det dax

Hej tjejer!

Jag har varit lite anonym ett tag. Vi hade ju en försenad bröllopsfest i lör och efter det gick luften liksom ur. Har inte orkat kolla datorn på kvällarna och på dagarna är det ju inte tal om det, pojkarna vill ju vara med Så jag hade totalt missat vår date, som ju dessvärre inte blev av
    Vi kanske skulle ha en plan B, om nu regnet skulle ösa ner även denna gång. Nån som vet nån bra inneplats? Även för dom som måste jaga efter 2 barn

Vi var för övrigt på ul förra veckan och det är 1 bebis som ligger och växer till sig där inne. Jag måste erkänna att jag blev lite besviken, hade gärna sett två som hjärtan... Men ju mer jag tänker på det desto mer inser jag hur mycket enklare detta kommer bli, rent praktiskt. T ex så kan vi ju behålla bilen... Min man är iallafall galet lättad

Bestämdes det nån nästa date? Kommande veckor har vi i stort sett inget inplanerat.

Kram,
    Cissi

• Cissi nu är det dax

Hanniz - vi gifte oss 12 april -08. I månad innan barnen kom. Med tanke på hur jag såg ut orkade jag inte mycket mer än det som blev; vigsel och middag med 4 gäster. Kolla in mina magbilder så förstår ni vad jag menar

Har alla tillgång till bil? Jag har svårt att åka till nåt stort lekland som Andy´s om jag är själv med grabbarna. Vi var där hela familjen för några veckor sen och det var jätte-kul men dom är överallt, hela tiden i rörelse så jag hade aldrig klarat det själv... Däremot har dom ett litet lekland i Tyresö. Där kan dom inte springa så långt Det skulle kunna vara en back-up. Det var förresten inte speciellt krångligt att åka kommunalt heller.
    Den här veckan ska det ju bli fint iallafall t o m fre. Hur ser fre ut i era almanackor??

Kram

• Cissi nu är det dax

Vi födde också på Huddinge; super-nöjda!!

• Cissi nu är det dax

Nallebjörnis - dagar du kan är alltså tors och fre? Av dom kan jag fre. Annars även mån. Hur ser det ut för er andra?

• Cissi nu är det dax

Nallebjörnis - kan du före eller efter bm på ons? Skulle ju ge någon mer dag att spela på
    Som sagt; ni andra?

• Cissi nu är det dax

Vi lägger ner ons

Då är vi iallafall två som skulle kunna ses på fre!

• Cissi nu är det dax

Var inne och kollade på din sida och såg att vi fyller år på samma dag Dock är jag född -79

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!