• Flakey

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Hej tjejer!
    Jag hänger gärna på här om jag får? Är nyinflyttad i Haninge och fick mitt första barn 28 juli iår, en liten pojke. Vore ju toppen att lära känna fler mammor i området
    Kram

• Flakey
    Hanniz84 skrev 2009-08-23 21:42:04 följande:
    välkommen! var i haninge bor ni?åh, grattis till killen, då är våra barn jämngamla.. fick min tjej 1aug
    Tack! Och grattis till din lilla flicka :) Ja, skiljer bara några dagar mellan dem. Vi bor i centrala Handen, bara ca. 5 min från centrum. Ni då?
  • Flakey

Jaha, så ni är också nyinflyttade Vi flyttade hit i slutet av april, bodde i Gustavsberg innan. Ni då?
    Själv hade jag BF 12 juli, så gick över hela 16 dagar... Visst var det tufft att gå över tiden? Njöt inte av värmen den här sommaren kan jag säga

• Flakey
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-24 20:36:46 följande:
    Välkomna alla nya som hittat hit!Ska vi bestämma nåt inför fre? Vi kan ju säga samma som sist; Eskilsparken (gropen) kl 14. Visst var det så?Idag sov grabbarna till halv 3... Kanske kan ta någons mobilnr och dra iväg ett mess om jag blir sen?Vädret ser ut att bli helt ok; dryga 22 grader och halv-soligt.Ni som bor nära centrum. Var bor ni? Vi bor på Folkparken. Det är dom nybyggda husen nere vid statoil/sats-rondellen.
    Fredag passar mig.

Vi bor på andra sidan centrum, nära Valla Kyrka/Ica Nära. Så Eskilsparken ligger ju jättenära mig upptäckte jag idag
  • Flakey
    Nallebjörnis skrev 2009-08-24 19:11:27 följande:
    Välkommen och Grattis!!
    Tack! Och grattis till bebben i magen!
  • Flakey
    Lunarlinken skrev 2009-08-25 15:13:53 följande:
    Får man haka på er på fredag, även fast jag är ny här i tråden:)
    Klart du ska Tror inte nån i tråden har setts än.
  • Flakey

Träff fredag 28/8 kl 14

Cissi - Sebastian och Albin maj -08, bf 28 feb
    Johanna & Isa
    Anna- Grodan - 104 dagar
    Moa - Malte, 4 veckor

• Flakey

Visst är det väl den "gropen" med en fontän och en läktare, nedanför skolorna? Jag kommer ifrån andra hållet, så kanske kan mötas vid fontänen? Eller vad heter annars busshållplatsen?

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!