Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Fre funkar för mig.
Fre funkar för mig.
Känns som om vi har bestämt fre, eller? Och leklandet i Tyresö. Om vi kör fm så kommer jag nog vara där till 10. Barnen brukar nämligen äta vid 11-halv 12 (vilket dom kan göra där) och sen sova. Blir det em får det bli efter vilan. Då kommer jag nån gång mellan 2 och 3 skulle jag tro.
Hur låter detta för alla?
maammas - välkommen, och grattis till tvillingarn! Själv har jag tvilling-pojkar som är 15 månader och väntar en tredje i mars. Jag hade gärna fått tvillingar igen så jag är duktigt avis på såna som dig...vet inte om jag kan träffa dig
Tvillingar är hur som helst helt underbart!!
Vi har pratat om att ses imorgon. Är det fortfarande aktuellt? Kl 10 på leklandet i Tyresö. Vilka kommer? Mina grabbar snorar fortfarande, efter en vecka. Men vi upptäckte lite tänder idag så det förklarar saken...
Vi som kommer:
Cissi - Albin och Sebastian, 15 mån.
SusTo - va synd! Det verkar inte bli nån jätte-uppslutning... Om det inte blir fler så kanske vi kan ses en stund nere vid Gamla folkets hus imorgon fm. Grabbarna och jag brukar gå ner dit, så går dan lite fortare... Å är vi utomhus så är det ju lugnt
Nej, hörrni. Eftersom uppslutninen inte är så enorm så hoppar vi också imorgon. Hoppas det kan bli nåt nästa vecka istället.
Ha en trevlig helg, allihopa!!
SusTo - pojkarna brukar sova så dax... Oss skulle det passa bättre med förmiddag (tänkte ta en sväng snart tror jag) eller em, runt 2-tiden kanske?
Just det, Gamla folktets hus är det som ligger bakom vårat hus. Det gula, där dom alltid har en massa teater-föreställningar om du tänkt på det?
Sen finns ju också Folkets hus. Men det ligger uppe vid Handen-terminalen.
Menade du 12 eller 2? Pojkarna brukar nämligen somna nån gång mellan halv 12 och halv 1... När sover Dexter?
Som sagt. Nu eller em, typ 2, passar oss bättre. Eller ännu senare på em om det passar er bättre.
Ja, det är lättare sen när Dexter bara sover en gång.
Vi går gärna ut igen på em. Det behövs städas här hemma och det är så mycket enklare när inte pojkarna är hemma och pillar på allt
Hör av dig när lill-grabben vaknat. Jag ställer undan datorn men du kan väl messa mig om hur du vill göra.
070-7927020
Kram
Vi håller oss nog hemma, om inte läget förändras här hemma. Var inne på akuten med Albin natten till tis, efter en feber-kramp. Nån som varit med om det? Sjukt läskigt. Jag kände inte igen mitt eget barn! Fick ingen kontakt och kunde inte göra nånting, eftersom jag inte visste vad det var...
Igår sköt febern i höjden efter ytterligare en feber-kramp (41,6) men den sjönk rätt snabbt som tur var så vi åkte aldrig igen.
Idag har han fått Alvdon och Ipren var tredje timme så febern inte går upp. Den ska helst inte vara högre än 38,5 efter såna kramper. Den har varit lite högre nu på kvällen så det blir väl ytterligare en natt av att gå upp en gång i timmen och kolla tempen och eventuellt ge medicin... Har inte varit helt pigg idag...
Nu har Sebastian fått lite feber ikväll... Hoppas detta bara försvinner snart!!