SusTo skrev 2009-09-18 08:37:38 följande:
Vi brukar gå på öppna förskolan. Brukar oftast gå då det är 0-3 år eftersom det brukar vara lite mindre folk då. Kan vara rätt mycket på o-12 mån ibland. Vi tänkte gå dit på måndag kl 13. Sen blir det kanske på onsdag också. Angående svininfluensan så har jag bestämt mig för att inte vaccinera mig. Vill inte riskera nåt med bebisen. Man får helt enkelt vara väldigt observant om man skulle börja bli sjuk så man kan får behandling snabbt. Jag går på
MVC här och är kanon nöjd. Likaså med
BVC.
Mmm, vet inte hur jag ska göra heller.. men det lutar nog åt vaccinet... Är så osäker.. Vi kommer ju vara o är så försiktiga här hemma då våran äldsta tjej är hjärtsjuk så ingen av oss ska helst vistas ibland folk..
Men sedan känner jag mig inte lika rädd för influensan heller då man sagt att den "vanliga" är farligare.. O den har ju ändå majoriteten av befolkningen haft redan ett x antal ggr till o med ;P
Vi försöker ta oss till öppna förskolan, idag var dock maken borta o jag tycker det är lite jobbigt att vara gravid o böka iväg med 2 små tjejjor ensam.. Men vi ska försöka dyka upp på onsdag vi med, om det e någe då..tror det var mån-tis o tors... ska kika i pappret..:P
Kram