Inlägg från: Hjartesjalen |Visa alla inlägg
  • Hjartesjalen

USA tråden.

Desertchick skrev 2009-07-29 07:17:19 följande:
    Jag såg det. Tack! Blir så irriterad på folk som skriver så idiotiska saker ("korkade lagar i USA". Pff).
    Ja verkligen, o speciellt nar det verkar som om dom inte vet ett endaste dyft om det hela.
  • Hjartesjalen
    Desertchick skrev 2009-07-29 17:48:59 följande:
    Och i Arizona så får inte åsnor sova i badkar. Haha!
    HAHAHA, oh fan!
  • Hjartesjalen
    Nena70 skrev 2009-07-30 06:11:33 följande:
    Hoppsan! Jag missade visst helt att du gjort en ny tråd DC (vad skumt - jag tyckte jag hade läst alla inlägg) - nåväl, det förklarar ju varför det var så dålig fart på tråden
  • Hjartesjalen

Tamponger o bindor ja....jag anvande alltid bindor nar jag var tonaring, sa jakla ackligt det va!!! O dom bindorna som fanns va ju inget o ha alls. Sedan bytte jag till tamponger, tills den dagen jag gjorde en skrapning, efter det kunde jag inte ha det langre...typiskt men det kanndes bara konstigt. Nu har jag bara mens i 3 dagar o bara o bara en av dagarna e lite jobbig sa det e smidigt med bindor nu, o jag anvander alltid endast det basta market med vingar, skulle aldrig kunna ha dom dar tjocka billiga som vare sig haller eller gor vad dom ska, blaaaa!

• Hjartesjalen
    Hannaliten skrev 2009-08-02 09:42:16 följande:
    Pa tal om bindor sa maste jag rekommendera Kotex. Deras bindor ar jattemjuka, inte alls plastiga och de har jattebra vingar.
    Dom maste jag kolla in! Maste ha mjukt alltid Trosskydd anvander jag ocksa en del.
  • Hjartesjalen

Idag fyller min alskade make 41, o jag spenderade gardagen med att baka en Princess tarta, o lite av mitt godis till honom efterom han alskar det o onskat sig alltihopa , lite presenter ocksa saklart o en middag pa favvorestaurangen pa Lordag.

• Hjartesjalen

Grattis Mealla!!!

Min man e ju som sagt steriliserad, men har blir inga barn trots reversal forra aret.....

• Hjartesjalen

har dom andrat reglerna tro? Nar vi kom till Chicago forra sommaren sa var han i tullen sa glad o trevlig (ovanligt), han sa att jag beh inte ta kort, heller inte lamna fingeravtryck, o att nasta gang vi reser sa beh vi bara fylla i EN sadan dar lapp pa flyget tillsammans alltsa inte 2 som tidigare.....men dom har sakert andrat det da...till det samre.

• Hjartesjalen
    Wagram skrev 2009-08-05 17:06:54 följande:
    Ar det vanligare i USA an i Sverige att man steriliserar sig? Jag har nog aldrig hort talas om det i Sverige, men har kanner jag flera.
    I Sverige e det inte alls vanligt, har i USA desta vanligare, kanner till jattemanga som gjort det, o verkar ocksa tro att det "bara " e o gora reversal o sa ska allting funka nar man vill fixa om sig igen...
  • Hjartesjalen

sa om jag o min man flyger nu da, sa ska jag sta i en ko o han i en annan alltsa??

Svar på tråden USA tråden.