-
Ja verkligen, o speciellt nar det verkar som om dom inte vet ett endaste dyft om det hela.Desertchick skrev 2009-07-29 07:17:19 följande:Jag såg det. Tack! Blir så irriterad på folk som skriver så idiotiska saker ("korkade lagar i USA". Pff). -
HAHAHA, oh fan!Desertchick skrev 2009-07-29 17:48:59 följande:Och i Arizona så får inte åsnor sova i badkar. Haha!
-
Nena70 skrev 2009-07-30 06:11:33 följande:Hoppsan! Jag missade visst helt att du gjort en ny tråd DC (vad skumt - jag tyckte jag hade läst alla inlägg) - nåväl, det förklarar ju varför det var så dålig fart på tråden
-
Tamponger o bindor ja....jag anvande alltid bindor nar jag var tonaring, sa jakla ackligt det va!!! O dom bindorna som fanns va ju inget o ha alls. Sedan bytte jag till tamponger, tills den dagen jag gjorde en skrapning, efter det kunde jag inte ha det langre...typiskt men det kanndes bara konstigt. Nu har jag bara mens i 3 dagar o bara o bara en av dagarna e lite jobbig sa det e smidigt med bindor nu, o jag anvander alltid endast det basta market med vingar, skulle aldrig kunna ha dom dar tjocka billiga som vare sig haller eller gor vad dom ska, blaaaa!
-
Dom maste jag kolla in! Maste ha mjukt alltidHannaliten skrev 2009-08-02 09:42:16 följande:Pa tal om bindor sa maste jag rekommendera Kotex. Deras bindor ar jattemjuka, inte alls plastiga och de har jattebra vingar.
Trosskydd anvander jag ocksa en del.
-
Idag fyller min alskade make 41, o jag spenderade gardagen med att baka en Princess tarta, o lite av mitt godis till honom efterom han alskar det o onskat sig alltihopa
, lite presenter ocksa saklart o en middag pa favvorestaurangen pa Lordag. -
Grattis Mealla!!!
Min man e ju som sagt steriliserad, men har blir inga barn trots reversal forra aret.....
-
har dom andrat reglerna tro? Nar vi kom till Chicago forra sommaren sa var han i tullen sa glad o trevlig (ovanligt), han sa att jag beh inte ta kort, heller inte lamna fingeravtryck, o att nasta gang vi reser sa beh vi bara fylla i EN sadan dar lapp pa flyget tillsammans alltsa inte 2 som tidigare.....men dom har sakert andrat det da...till det samre.
-
I Sverige e det inte alls vanligt, har i USA desta vanligare, kanner till jattemanga som gjort det, o verkar ocksa tro att det "bara " e o gora reversal o sa ska allting funka nar man vill fixa om sig igen...Wagram skrev 2009-08-05 17:06:54 följande:Ar det vanligare i USA an i Sverige att man steriliserar sig? Jag har nog aldrig hort talas om det i Sverige, men har kanner jag flera. -
sa om jag o min man flyger nu da, sa ska jag sta i en ko o han i en annan alltsa??