• Desertchick

    USA tråden.

    Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

    Föregående trådar:

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m38416561.html

    För människor som är intresserade av att flytta till USA, men inte vet hur man går tillväga, kolla in den här tråden. Vi har inte några definitiva svar pa någonting så förlita er inte på vad vi säger. Men det kan ju i alla fall vara en början till era drömmar:

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

    PRESENTATIONS TRÅDAR

    Nr. 1

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

    Nr. 2

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

    Nr. 3

    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

    Nr. 4

    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

    PRESENTATIONS TRÅD Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-28 04:14
    Föregående tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m43556310.html

  • Svar på tråden USA tråden.
  • Hjartesjalen

    Madde, du sa val "nej" nar prinsen fragade om du inte visste vem han var haha!

  • Hjartesjalen

    Nagon som kanner till vem Robin Cook e, han har gjort om latar o varit med i vad hette det nu.........kommer inte pa det.

    Jo, ett program som gick pa tv 4 for 4-5 ar sedan tror jag, Riket, ja sa hette det. han var inte sa poppis bland dom andra dar, o han kom 2,a efter han som vann.

  • AHöst

    Halloj! Kan jag fa fraga en trakig fraga sa har tidigt i traden?

    Var gamla dator har blivit stulen. Nagon som vet hur forsakringsbolagen raknar? Den ar fran 2004 namligen och jag har kvittot kvar. Men hur mycket ersatter de egentligen med. Vad man betalade da? Vad det kulle kosta att ersatta den med nagot likvardigt nu eller vad en likadan begagnad kostar?

  • Hjartesjalen
    AHöst skrev 2009-07-28 04:53:45 följande:
    Halloj! Kan jag fa fraga en trakig fraga sa har tidigt i traden?Var gamla dator har blivit stulen. Nagon som vet hur forsakringsbolagen raknar? Den ar fran 2004 namligen och jag har kvittot kvar. Men hur mycket ersatter de egentligen med. Vad man betalade da? Vad det kulle kosta att ersatta den med nagot likvardigt nu eller vad en likadan begagnad kostar?
    E det inte sa att dom ersatter vad den skulle vara vard idagens lage?
  • RQL
    AHöst skrev 2009-07-28 04:53:45 följande:
    Halloj! Kan jag fa fraga en trakig fraga sa har tidigt i traden? Var gamla dator har blivit stulen. Nagon som vet hur forsakringsbolagen raknar? Den ar fran 2004 namligen och jag har kvittot kvar. Men hur mycket ersatter de egentligen med. Vad man betalade da? Vad det kulle kosta att ersatta den med nagot likvardigt nu eller vad en likadan begagnad kostar?
    Neeej, vad trakigt! Har ni haft inbrott?!?! (hemsk tanke)
    Jag tror som Hjartesjalen att dator ersatts med vad den ar vard idag, man raknar av ett visst % per ar fran inkopsdatumet. Det gor tyvarr att man inte far sa mycket for en gammal dator (eller annan liknande elektronik). Men det finns sakert undantag, ni kanske har en superbra forsakring som ger mer.
  • Hjartesjalen

    Nu e jag saaaa trott o ska natta mig, maken o vovvarna

  • evaoregon
    Hjartesjalen skrev 2009-07-28 05:47:07 följande:
    Nu e jag saaaa trott o ska natta mig, maken o vovvarna
    Jag gillar Häckner. I slutet på 80-talet hälsade jag på en kompis i Göteborg och vi gick då och tittade på en föreställning som han hade. Han var inte känd då och sålde själv biljetterna till oss!

    Lill Lindfors har jag sett på Arlanda. Hon Och Stevie är nog de enda kändisarna som jag sett på flygplatser.
  • evaoregon
    Hjartesjalen skrev 2009-07-28 04:23:20 följande:
    Madde, du sa val "nej" nar prinsen fragade om du inte visste vem han var haha!
    På tal om prinsen så får det här mig att skratta massor



Svar på tråden USA tråden.