• Eikna

gravid v. 17 för tidigt med köpa barnvagn??

Är gravid i v 17 med mitt tredje barn men första barnet för min sambo. Mina andra barn är 11 och 18 så jag kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde då. Han är eld o lågor o kollar kläder, bilstolar och vagnar för brinnande livet. Jag är väl lite svalare och tycker vi kan vänta, han blir lite stött..är det jag som är larvig eller, när är det okej o handla vagn egentligen..

• Svar på tråden gravid v. 17 för tidigt med köpa barnvagn??
  • murranmutt

Jag är i vecka 24, väntar mitt tredje barn.. vi har inte köpt barnvagn än.. Vi väntar nog ett tag till..

• Eikna

nä ellerhur..det känns jäkligt tidigt men det är ju kul o titta..

• VildaMathilda

När jag väntade min dotter så köpte jag hennes vagn när jag va i vecka 30 ....

Men denna gången köpte vi tidigt .. För jag hittade min vagn jag ville ha och så va den begagnad... Så jag kunde inte låta bli och då va ja i vecka 14 ...

Vet att det är tidigt men ville bara ha den

• murranmutt

Jo jag ÄLSKAR att titta på barnvagnar.. är inne på blocket nästan varje dag och kollar barnvagnssidor :)

• Shininganne

Tror jag var i v 14 när vi köpte Ebbas vagn, men det var för att vi hittade exakt den vagnen vi ville ha på blocket använd 2 månader till ett fantastiskt pris. Denna gången, är i v 14 nu, har jag kollat lite på nätet vad det finns för något men vi kommer nog vänta ett tag till.
    När jag väntade Izabelle vet jag faktiskt inte när jag köpte vagnen, det är ju några  år sedan och just det har tyvärr inte fastnat på minnet. {#lang_emotions_smile}

Izabelle 020627 Ebba 080522 BF 100130
  • Poison82

Spelar nog ingen roll när du tittar eller köper vagn. Bara det blir en bra vagn :)

• Vill Nu

Kan väl köpa vagnen när som?!
    Finns ju dom affärerna som har byte på sakerna om det skulle hända nåt..

• Eikna

kul...jag vet ju också vad jag vill ha för nån...skulle va lite mysigt o gå o kolla på den ibland..o det blir det ju så mycket ändå som ska inhandlas på en gång sen...jag hade ju inga mer barn inplanerade i mitt liv så allt är ju slängt liksom...blir som o börja om..men det mesta finns ju begagnat..får se hur vi gör, hittar vi pärlan så kanske vi köper den

Svar på tråden gravid v. 17 för tidigt med köpa barnvagn??