• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du som är 25-30 år rynkor?
  • moonweb

Är 26, har inte hittat en enda rynka i mitt ansikte. Ser ut som en 7-åring i ansiktet (nåja, nu överdrev jag ju lite, men ändå...). {#lang_emotions_wink}

En sekund i taget
  • Airlee

I min släkt så ser alla kvinnor yngre ut än vad de är, till och med de som är 50+ är väldigt släta i hyn. Så jag hoppas verkligen att det blir samma för mig.

• LittleMermaid

Asså, jag skulle inte säga att jag har rynkor, men "minrynkorna" börjar liksom bli lite tydligare/djupare. Typ runt ögonen och "kindrynkan" från mungipan uppåt. Och så har jag märkt att "rutmönstret" på händernas ovansida börjar bli lite tydligare! Men jag tycker mest det är fint. Mönster är fint.

• AasaC

Jag är i och för sig över 30 år (33), men jag har inga rynkor än.

• Clobberella

Lite rynkor, MASSOR av vita hårstrån, som började dyka upp när jag var 23 (!)

• Mandragora

Jag blir 30 i september och helt rynkfri. Jag får fortfarande visa leg på Systemet.

• MiisPiis
    Mandragora skrev 2009-07-28 18:59:46 följande:
    Jag blir 30 i september och helt rynkfri. Jag får fortfarande visa leg på Systemet.
    Får ju jag med, men de rynkor jag menar är mer skrattrynkor....och de har blivit djupare med åren, syns där även om jag inte skrattar. Alltså har jag rynkor.
  • Pallas
    Mandragora skrev 2009-07-28 18:59:46 följande:
    Jag får fortfarande visa leg på Systemet.
    Jag också. Det är skitirriterande, faktiskt. Aldrig att jag kan spontanslinka in på Systemet och köpa ett par bärs, jag blir nekad om jag inte har leg.
  • Mandragora
    MiisPiis skrev 2009-07-28 19:01:36 följande:
    Får ju jag med, men de rynkor jag menar är mer skrattrynkor....och de har blivit djupare med åren, syns där även om jag inte skrattar. Alltså har jag rynkor.
    Jag syftade även på skrattrynkor för de är ju också rynkor som sagt. Alltså är jag helt slät.
Svar på tråden Har du som är 25-30 år rynkor?