• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du som är 25-30 år rynkor?
  • Miracle Cats

Svarade nej men om ni ger mig lite tid, förstoringsglas och ett rejält lysrör så kanske jag hittar någon . *återkommer i så fall*

• Matilda 1

Svarade nej, och förlitar mig på goda gener.

• Dr Mupp

Jodå, har bla släktens kännetecken en bekymmerrynka mellan ögonbrynen, den har barnen ärvt.

• Beckah82

Nä det kan jag inte påstå att jag har. Visst blir det veck när jag skrattar men då hade jag fått svara ja för 10 år sen också

Är glad att jag inte röker längre iaf så jag kanske kan skjuta upp rynkorna lite

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Hoppsan BF 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • challan82

27år....inga rynkor ännu....men jag känner lite oro inför rynkor, funderar ibland på att köpa antirynk kräm.

• Iddah

26 o svarade ja.
    Men bara skrattrynkor runt ögonen och det verkar inte räknas här så isf skulle jag sagt nej

• kate79

Är 30 och har fått rynkor runt ögonen. De har inte funnits där innan.

• Javah

Ja, vid ögonen... fick det när jag gick ned 30kilo i vikt efter graviditeten.
    Men de syns bara när jag ler och skrattar, inget som stör mig alls.
    Fyller 30 om ett halvår

• mandelkatt

Ja tyvärr en del fina linjer under ögonen och i pannan, är 25 år. Trots rätt sunda vanor och hudvård, men jag tror att en långvarig överkonsumtion av socker kan vara en orsak. Har dragit ner rejält som tur är.
    Jag upptäckte för ett tag sen att jag vaknade med 1-2 linjer mellan ögonbrynen men jag köpte Frownies ('plåster' som gör det omöjligt att rynka pannan eller var man nu sätter dem) och sover med dem och nu är det inga linjer där.

Svar på tråden Har du som är 25-30 år rynkor?